Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   orgasmes die te heftig zijn... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=46782)

Lindansje 08-04-2002 16:55

orgasmes die te heftig zijn...

ik heb zulke intense orgasmes bij mijn vriend, dat het soms niet leuk is, ik ben dan zo van de wereld dat ik er bij voorbaat al geen zin in heb als ik weet dat ik bijvoorbeeld de rest van de dag nog moet leren ofzo...

kun je er iets tegen doen of gata het vanzelf over :confused:

het is namelijk iets van de laatste week :)

~Dark Voice~ 08-04-2002 17:28

Ik heb ook zo'n soort probleem. Dat ik een gigantisch orgamse aan voel komen, maar dat het gewoon TE is.. zo erg dat het uiteindelijk niet eens meer lukt..
Gewoon omdat ik het gevoel dat ik hoor te krijgen neit eens op kan brengen.. Ik kan dit niet uitleggen..
Maar om jezelf over de grens te krijgen lukt al heel moeilijk.. Maar dan vooral als de grens ZOOOO hoog is, omdat het zo lekker is..

Ik zie het, als ik er aan denk, als een berg waar je overheen moet komen, en soms lukt het gewoon helemaal niet. Dan kom je net niet op het topje, en er overheen..

Maargoed, het is dan wel altijd heel lekker.. :)

Kweet overigens niet wat je er aan kunt doen, dus dit was een zinloze reply..

Alicia Silverstone 08-04-2002 17:33

pfff ik wou dat ik dat had :S
maar ik ken wel het gevoel van dat ik tegen een onwijs heftig orgasme aanzit, maar me dan niet helemaal kan laten gaan (angst voor wat er gaat komen ofzow? :confused: ) en dan kom ik uiteindelijk veel minder intens dan dat het eigenlijk zou kunnen :(
irritant is dat :S
maar als het me wél zou lukken zou ik daar denk ik geen probleem mee hebben :D

Lindansje 08-04-2002 20:49

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Ik heb ook zo'n soort probleem. Dat ik een gigantisch orgamse aan voel komen, maar dat het gewoon TE is.. zo erg dat het uiteindelijk niet eens meer lukt..
Gewoon omdat ik het gevoel dat ik hoor te krijgen neit eens op kan brengen.. Ik kan dit niet uitleggen..
Maar om jezelf over de grens te krijgen lukt al heel moeilijk.. Maar dan vooral als de grens ZOOOO hoog is, omdat het zo lekker is..

Ik zie het, als ik er aan denk, als een berg waar je overheen moet komen, en soms lukt het gewoon helemaal niet. Dan kom je net niet op het topje, en er overheen..

Maargoed, het is dan wel altijd heel lekker.. :)

Kweet overigens niet wat je er aan kunt doen, dus dit was een zinloze reply..

jah!

zo is het precies :)

jnieuwelaar 08-04-2002 20:52

ik weet niet of ik dat irritant zou vinden hoor.. :D

Lindansje 08-04-2002 20:55

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
ik weet niet of ik dat irritant zou vinden hoor.. :D
nou, ik ben iedere keer helemaal afgepeigerd..

das bij ochtendseks niet echt handig :o:)

^AmArU^ 08-04-2002 21:32

tsja helaas nog nooit gehad...:S
maar toch kan ik het me heel goed voorstellen
vooral als je een vagina hebt
damn wat moet dat heerlijk zijn om een vrouw te zijn!

o pardon
voor mijn oversextheid :S

maar goed
ik kan het me op een bepaald punt heel goed voorstellen, dat je iets hebt: ik kan het niet opbrengen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.