![]() |
Wat bestel je bij een coffeeshop? :)
Hallo mensen het is de bedoeling dat ik inkopen ga doen voor 4 man voor een middagje "lol" if you catch my drift. Ik zou dus met me grote bek voor wiet zorgen, maar aangezien ik niet zown doorgewinterde liefhebber ben weet ik totaal niet waar ik om moet vragen :D.. Suggesties?
|
Je kan er van uitgaan dat alle wiet/hash die rond de 6,7,8 euro ligt gewoon goed is om knetterstoned van te worden
Icelator ligt rond de 13/15 euro, maar dit is dan ook een goed hashje maar SilverHaze, Polm*6 zijn toch ook wel heel lekker:) |
als je niet weet wat je moet nemen is het bij de meeste shops verstandig om een lekker wietje te vragen aan de dealer, bij voorkeur haze. kan niet echt veel fout gaan, zolang je geen goedkope rommel krijgt (wat je ook niet moet accepteren in dat geval)
|
Hasj:
Super Polm afghaanse wiet: Jack herrer Santa Maria Silver Haze white widow gaat er ook altijd wel in Dit zijn de beste, en staan bij een coffeeshop boven aan de lijst, als je minder sterke soorten wil hebben kijk je wat meer naar onderen. |
helaas zeggen namen niet zoveel over de kwaliteit, sowieso moet de dealer (degene achter de wietbar dus) je wel kunnen vertellen wat op dat moment het beste is anders is het een gare shop..
|
power plant moet je pakken
|
drugs!
|
Laat je eens voorlichten, zeg dat je niet veel verstand ervan hebt en dat je wiet voor zoveel personen nodig hebt. Hij zal je als het een goede winkel is gewoon kunnen vertellen wat het beste is. Die namen die hier worden opgenoemd zeggen je waarschijnlijk niet zoveel.
|
Een bak koffie (y)
*Desje is een beetje vreemd* :p |
Citaat:
Dank allen, het zal wel lukken denk ik:). |
Citaat:
|
aardbeien looza
|
Citaat:
of tropical |
fietsbandenwiet
|
Wat ook leuk is, naar binnen lopen, 1 lange vloei en 1 tip pakken en dan weer weggaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |