![]() |
[stelling] (alleen) jongens zijn geile beren
Citaat:
vinden jullie dat over het algemeen dan zo??? nog een stelling: jongens zijn geiler dan meisjes daar ben ik het absoluut niet mee eens. ik ben vaak nog niet voldan als mn vriend al ligt uit te hijgen op bed :D jongens lijken me ook veel conservatiever en normaler in bed. |
klopt
|
klopt niet :cool:
|
Ligt aan het persoon lijkt mij
|
Ben nog nooit een echt geile meid tegengekomen, maar ze zijn er vast wel... ergens.
|
Stelling klopt niet :)
|
Citaat:
|
Jaaaaaaaaa, vast!!! Jij hebt zeker de posts van poesiefox nog nooit gelezen. Of de beschrijvingen van Vampiria...
|
Citaat:
|
Correct, ben ik het volledig mee eens.
Wij, als jongens, lopen alleen onze pik achterna. |
Absoluut niet mee eens. Er zijn ook genoeg vrouwen die er niet genoeg van kunnen krijgen... :rolleyes:
|
Niet mee eens :o
|
totaal niet mee eens, ik wilde veeeeel meer dan de jongens die ik had
|
Sommige jongens zijn gewoon lui. Wham bam thank you ma'm.
Maar dat laat je toch niet op je zitten? Kom op, por hem maar eens flink wakker! Stel maar eens wat eisen, en ga je vooral niet in zitten houden omdat je denkt dat ij het wel niet zou willen. Of voor de jongens, dat zij het vast wel raar zou vinden of niet zou durven. Gewoon DOEN! Dus niet tjdens de sperziebonen vorstellen om vananvond eens vatsbindsex te proberen, maar tijdens heftig gewoon vrijen een sjaaltje of een panty of een stropdas te pakken en te beginnen met vastbinden of blinddoeken. Tien tegen een dat jullie je voor elkaar inhouden en dus heel veel lol mislopen. Het is maar sex, je kunt het niet verkeerd doen! En als het niks is, dan doe je het de volgende keer weer anders. |
met onze groep gaan vaak ook een paar meiden mee van onze leeftijd en ik weet uit ervaring dat die echt wel geil kunnen zijn.
"Jeroen het is weer tijd dat we voor Janneke een jongen gaan zoeken" :D |
hehehe, ik zal maar nix zeggen :o :D
|
Niet akkoord. Misschien komen jongens er soms wel meer openbaar voor uit geil te zijn, meisjes worden snel als hoer bestempeld.
Maar voor mij geldt het in ieder geval niet. |
m.i. wel tot op zekere hoogte...
maar een goed seksleven heb je samen, en niet alleen.... |
*kuch* :o
|
Citaat:
Als je het hebt over "niet vrijgezelle mensen", dan zijn jongens in de regel écht niet geiler dan meisjes. Ik lees hier bijvoorbeeld ook vaker de sexavontuurtjes van meisjes (Vampiria, Morgan, poesiefox) dan van jongens. En verder is het gewoon persoonlijk. |
Citaat:
|
Hey, mijn stelling! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee ik ben het ook totaal niet met je stelling eens.. :o
Misschien kies ik gewoon de verkeerde jongens uit, of ben ik te lelijk ofzo.. :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk t wel
|
Klopt niet :o
|
De reacties samenvattend: klopt wel, klopt niet, klopt wel, klopt niet, klopt wel, klopt niet...
Hier worden we niks wijzer uit :p |
wohow klopt absoluut niet! :D
|
Mannen denken dat zij het geilst zijn (algemeen genomen he?) en de meeste vrouwen weten wel beter ;)
|
Citaat:
|
Ik heb niet geweldig veel ervaring, maar mijn vriendin en ik zijn allebei ongeveer even 'geil'. Oneens dus.
|
ik vind 'geile beer' wel zo`n rare term:|
|
Citaat:
|
Wat een onzin. Natuurlijk niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
dus sgp olé ;) ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een beer is een mannelijkvarken, en hij is berucht om zijn niets ontziend libido als hij een tochtige zeug ruikt. Dan moet je niet tussen hem en de zeug van zijn voorkeur instaan, want hij loopt je gewoon onder de voet.
|
niet mee eens natuurlijk. jongens hebben het er alleen iets meer over, of iig luidruchtiger. (zohee dit is een originele post)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |