![]() |
Relatie met vriend en ook met een meisje willen
Ik ben al 2,5 jaar heel gelukkig met mijn vriend, maar ik zou het ook heel graag nog eens met een meisje willen proberen.
Mijn vriend en ik hebben het hier wel eens over gehad en hij vindt het wel opwindend. Maar toch zie ik het zo snel nog niet gebeuren, omdat ik ook niet echt weet waar je een meisje leert kennen dat zoiets wil, en omdat het toch meer zoiets als een fantasie blijft, denk ik. Herkennen jullie dit? Of hebben jullie er ervaringen mee? |
Wat wil je met een meisje? Seks?
Ik herken het op zich wel, ik ben namelijk wel nieuwschierig hoe dat zou zijn met een meisje en zou het best eens uit willen proberen.. Toen ik met mn ex had heeft de mogelijkheid zich op zich wel eens voorgedaan (een vriendin van mij was/is ook heel nieuwschierig) maar het voelde eigenlijk toch niet goed en mn ex stond er ook niet echt om te juichen. Daarna is het er nooit van gekomen gewoon en eigenlijk ben ik die drang toch wel weer redelijk kwijt nu.. Ik zou verder echt niet weten hoe je een meisje moet leren kennen die dat ook zou willen.. Misschien via internet of een advertentie of via clubs of iets dergelijks? |
Ja, ik praat dan inderdaad over sex .. geen vaste relatie. Een vriendin is voor mij geen optie .. vandaar dat ik het echt niet weet :confused:
|
Dit heb ik ook. Mijn vriend vindt het ook niet echt een fijn idee en laatst wilde hij meteen het onderwerp veranderen toen ik erover begon.
Ik ben echt heel nieuwsgierig, maar ik heb nu een fijne relatie die ik graag wil behouden. Hij wil het niet dus heb ik pech. Mijn nieuwsgierigheid is niet zodanig dat ik het uit ga maken om die reden. Dan moet ik maar wachten tot het uitgaat of zo. Ik vind dat je de gevoelens van je vriend moet accepteren en je relatie boven een nieuwsgierigheid moet plaatsen. Maar je moet natuurlijk altijd zelf beslissen wat je er mee doet. |
Citaat:
|
nou...ik denk dat je eerst zelf eens met een meisje moet proberen. Je kunt om contact te zoeken bijv. scholieren.com gebruiken en gewoon vragen of der mensen zijn die geintresseerd zijn.
Ps: ik ben Lesbie :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Even voor de duidelijkheid .. niet achter de rug van mijn vriend om nee. In mijn eerste post staat dat mijn vriend het best opwindend vindt en dat we het er over gehad hebben.
|
Het lijtk mij sowiezo al helemaal niks...
Ok lijkt me grappig om es te proberen alleen denk dat ik dan best jaloers zou worden als hij meer aandacht aan haar zou besteden als aan mij.. of haar wel erg leuk gaat vinden.. dat soort dingen zouden dan gelijk door mn hoofd spoken |
Ik vind het niet kunnen. Je kan geen seks hebben zonder liefde, omdat God het zo niet heeft gewild. Liefde en seks zijn twee elementen die zich alleen kunnen voordoen en ontwikkelen binnen een stevige relatie waarvan bij jou absoluut geen sprake is.
:) |
Citaat:
We zijn al 2,5 jaar hartstikke gelukkig samen. Het gaat hier om een eventueel expiriment .. dus niets achter iemands rug om of iets dergelijks. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47. |