![]() |
rode oogjes
wegwerken, hoe doe je't best?
|
slapen
|
keihard WRIJVEN
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo'n vriend van mij heeft zo'n middeltje uit de smart shop, dat schijnt allerlei "kwaaltjes" van het stoned zijn weg te werken, zoals vergeetachtigheid.
Was een hormoon middeltje dacht ik, wat je niet kan gebruiken als je in de puberteit bent, tenminste, beter van niet. Kun je misschien ook nog eens proberen een andere wiet te gebruiken? |
Ja, niks aan te doen, maar dat is de logische consequentie van al dat 'lekkers'. Ik zou overigens wel de fysiologische verklaring willen weten waarom sommige mensen wel last van rode ogen krijgen (ondergetekende hoort daar ook bij) en anderen weer niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vooraf gewaarschuwd...ken nie veel op da vlak maar euh gewone oogdruppels werkt ook :rolleyes:
|
Citaat:
|
je gaat naar je apotheker
vraagt achter mihnaves dit zijn druppeltjes doe ze in je ogen en ze zijn weer spierwit (handig voor na het smoren onder je ouders te komen zonder dat ze iets merken) |
Citaat:
Ik ga eens even speuren op erowid o.i.d., ben wel benieuwd. |
Citaat:
|
Citaat:
O ja, blow ze, :)! |
Citaat:
maar waarom zouden ze knappen?? omdat je door je ogen wrijft misschien, ik ga ff in de spiegel kijken :-) |
Citaat:
|
niet meer blowen :p
|
rode ogen komen omdat er vermindert zuurstof komt en niet dat je door je ogen wrijft anders was ik elke keer mijn lenzen kwijt
|
uh hooikoorts pillen slikken helpt zekers weten en je wordt er ook nog fucking gaar van ,moet je es bij de dokter tellfast hooikoorts pillen vragen van 180 ml meteen rooien ogen weg
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Rode ogen komen echt niet alleen door wrijven, ik had laatst hier ook al gelezen dat het daardoor kwam en toen ben ik er op gaan letten, en ook als ik niet wrijf heb ik rode ogen... maar niet altijd... het is idd wel zo dat het van wrijven erger wordt. Maar iig, ik ga er denk ik ook op letten of er verschil is tussen verschillende soorten wiet, want het is wel echt irritant, iedereen ziet meteen dat je gerookt hebt.
|
Citaat:
|
:d
|
Xit net eens tedenken..
1 oplossing is : gwn in bad gaan.Het nadeel ervan is wel dat je na een kwartiertje al niet meer stoned bent,dus dat is gwn zonde. Maar stel je zit in de brandende zon een joint teroken en moet daarna nog naar huis met knalrode ogen,... zet je gwn een zonnebril op waarvan de glazen weerspieglen of zwart zijn. .. voorderest heb ik geen ideejen - laat ik maar aan jullie over. |
Citaat:
EDIT: hmm..... Vaal had het ook al opgemerkt Ontopic: Van sommige soorten wiet krijg je nauwelijks rode oogjes, zoals degene die ik weleens gebruik. Ze zien het niet aan je, er hangt hoogstens een wietluchtje om je heen |
Citaat:
|
Weet ik eigelijk niet eens, een vriend van me haalt het eens in de zoveel tijd bij een man thuis, die zijn eigen wietplantage heeft :)
Ik zal het m wel eens vragen |
Citaat:
|
niet om te bitchen... maarre:
Door blowen verwijden de bloedvaten zich. De bloedvaten in je ogen verwijderen zich, :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Minhavez rulez! :D
|
Citaat:
|
jah klopt ik neem mijn standpunt in dat van dat zuurstof.
achja slecht geheugen waar zou dat door komen. maar ik zat wel dicht in de buurt en dat wrijven dat is totale onzin. misschien helpt het extra om rode ogen te voorkomen moet je er iets kouds opleggen zoals je sleutel of iets anders van ijzer helpt alleen om te voorkomen |
nogmaals
het zijn oogdruppeltjes die mihnaves noemen je gaat het in de apotheker halen je doet het in je ogen een paar mins later zijn je ogen straalwit zonder een tekentje van adertjes (best wel griezelig van die helemaal witte ogen) en dit dingetje is wel leuk want het werkt een paar uur dus je kan het indoen voor je ergens heen gaat een uur derna iets smoren en niets aan je ogen te zien een betere oplossing ken ik niet (is middel tegen vermoeide ogen) |
Citaat:
kost iets van een 4 euro en meestal kijkt de apotheker wel raar naar u (zeker as da zone ouwe pee is :D) MINHAVEZ! |
Citaat:
Lijkt me wel tof |
Citaat:
|
ik heb niet echt last van rooie ogen maar ze worden wel klein bij mij
|
Citaat:
|
hmmmmz vaag ik heb nooit rode oogjes, iedereen hier zo te zien wel :confused:
|
Citaat:
|