![]() |
jaloers zijn en grenzen
waar trekken jullie DE grens?? :confused:
|
met een ander meisje zoenen
|
jaloers zijn en grenzen..
misschien ligt t aan mij, maar ik weenie wat ik moet antwoorden.. Jezusters antwoord lijkt me meer waar je de grens trekt wat vreemdgaan is :confused: leg is uit wat je bedoeld... |
misschien bedoelt ze: hoe snel ben je zo jaloers dat je het uitmaakt, dan zeg ik: met een ander meisje zoenen :confused:
|
Citaat:
|
t zou zo maar kunnen...
maar voor t zelfde geld heeft ze t over jaloers zijn op een meisje die over de grens van nl woont. weet ik veel. |
Citaat:
|
Ik trek de grenzen van waar ik mijn jaloezie terecht vind bij de vrijheid die ik zelf graag wil hebben..
Klinkt misschien een beetje vreemd, maar ik wil bijvoorbeeld al mijn vrienden (ook de mannelijke) gewoon een kus op de mond geven bij het haidoei zeggen, dus vind ik dat hij dat ook 'mag' doen. Daar kan ik dan eventueel wel jaloezie bij voelen maar daar doe ik dan niks mee omdat ik die dan niet terecht vind zeg maar. Mja, jaloezie is eigenlijk hoe dan ook stom.. Ik wil geen regels stellen of wat dan ook, hij doet maar waar hij zin in heeft.. ik bepaal dan vervolgens of ik het nog wel leuk vind wat hij doet, zo niet is het pech voor ons.. zeg maar |
Citaat:
neenee, niet op gebied van vreemdgaan, gewoon, stel: je verkeert al enige tijd, en soms vind je dat hij teveel lacht, kijkt, of danst met/naar iemand(ik zeg maar wat) waar trekken jullie de grens op gebied van 'elkaar vrijlaten', hoe ver laat je elkaar daar vrij in? :o |
uhm... wat mij betreft magie vrijwel alles eigenlijk... alleen als ie opeens echt alleen maar met een ander meisje om zou gan enzo en veel minder met mij zou ik dat natuurlijk helemaal niet leuk vinden duuh :D
|
Ik ben niet echt jaloers aangelegd geloof ik en ik wil ook zeker geen vriendje die ziekelijk jaloers is (lees: kwaad wordt als je alleen maar met een jongen staat te praten).
Grenzen? Tsja. Als hij zoent met een meisje is dat wel mijn grens denk ik. Alhoewel... het ligt ook aan de situatie en of hij het me eerlijk vertelt of niet. Toch denk ik dat je iemand nooit meer echt zal kan vertrouwen als diegene vreemd is gegaan. Hoe graag je dat ook wil... |
Ik ben over het algemeen niet jaloers.
Ik heb zelf ook veel vrienden in mn vrienden groep wara ik goed en veel mee omga.. Maar bij 1 iemand kan ik weinig hebben als hij daarmee iets doet.. maar ja .. |
mja. moeilijk. Ik heb altijd gezegd dat bij zoenen wat mij betreft de grens ligt. Maar eigenlijk vind ik t ook wel erg als-ie bijv. de hele dag hand in hand loopt met een ander.
Zeg maar: dingen die je gewoon alleen met je vriend(in) hoort te doen, vind ik niet dat je dat met een ander moet doen. Hmm... vage uitleg. Enneh... jaloers? dat word ik veel sneller... :o |
ik trek de grens heel ergens anders
als hij een ander meisje zou zoenen, maar mij goed behandelen niet verwaarlozen etc: geen probleem al gaat hij NIET vreemd maar behandeld me als vuil: doei doei |
Citaat:
|
Wij hebben geen grenzen. Gaat vanzelf, je spreekt elkaar vanzelf aan als je vindt dat de ander te ver gaat.
Aangezien mijn vriend in de horeca werkt en nooit mee uitgaat, heb ik alle vrijheid. Maar daar ga ik natuurlijk wel goed mee om. Ik flirt wel met jongens, maar zou nooit met ze zoenen. En praten en flirten met andere jongens mag ik heus wel van mn vriendje :p |
Citaat:
Ik wil vrijheid en me niet te hoeven aanpassen naar de wensen van een ander... ik ben zoals ik ben en als je t erg vind hoe ik met mijn vrienden omga.. dan wijs ik ze heel snel de deur uit.. Maar bij mij is t altijd zo dat ik ze waarschuw dat ik close met me vrienden omga... en als ik dan achteraf gezeik krijg over dat ik "te close" met ze omga terwijl ze eerst zeiden dat t goed was.. naja.. dan woriik pissig jah.... Ik ben niet zo gauw jaloers... omdat ik ook niet zo snel heeel erg verliefd ben.. en ook een takkehekel aan jaloerse mensen heb... |
Bij mij ligt het er wel een beetje aan.
Mn vriend is nu 2 maanden op reis, en ik vertrouw hem wel. Zelf ga ik veel met vrienden om, en ook uit. Ik flirt ook wel veel, maar zoen niet. Van mij mag hij dat ook doen als hij dat wil (doet ie misschien ook). Maar wat ik dan weer niet wil is dat hij in mijn buurt met een ander flirt, daar kan ik dan weer niet zo goed tegen. Als hij een goede vriendin van hem op dr mond kust, geen probleem. Maar gewoon zomaar met een meisje zoenen, dan mag hij vertrekken. Met sommige dingen ben ik wel vaak jaloers...maar dat is meer uit onzekerheid. Maar over het algemeen, valt het heel erg mee, ik wil gewoon vrij gelaten worden, en hij ook. |
ik zou er mee zitten als mn vriend met een meisje ineens veel om zou gaan. en ik dat meisje ook zou willen leren kennen, maar de kans niet krijg...t mag niet, hij wil t niet
dan krijg ik niet t idee dat er niks t handje is... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34. |