![]() |
Koninginnendag 2003
<ik heb dit gedicht net heel snel even geschreven dus hij klopt (nog) niet en is niet goed maar ik wou graag een gedicht maken over deze koninginnedag haha en ben benieuwd naar jullie reacties.>
Koninginnedag 2003 De dag begon zo mooi Leuk de kraampjes langs lopen Kijken naar al die rotzooi Iedereen een beetje bezopen Maar toen kwam de regen Die alles wegjaagde In de stegen schuilende mensen die over het weer klaagden Iedereen die eerst geld vroeg voor hun troep Liepen nu weg En lieten hun spullen gratis op de stoep Zwervers doken in de dozen Visten een leuk nat truitje omhoog Maar het begon nog meer te hozen Waardoor het truitje wegvloog Konijntjes en beren Lagen daar nat en zielig op straat Wachten op mensen die terug keren Maar het was te laat Na al een kwartier Was de straat leeg En kochten mensen hun bier In een warme kroeg in de steeg. |
Ik vind de woordkeus te simpel en ik vind het te gerijmd...het loopt ook nogal stroef...de gedachte er achter vind ik wel leuk en herkenbaar ed en wat je wilt schrijven en hoe ook...maar het loopt niet oid...ik kan het niet goed uitleggen, sorry.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |