![]() |
Aan welke club heb je een hekel ?
lucht je hart.
mijne: Nederland: PSV Buitenland: Manchester United |
Ik heb niet echt een hekel aan een club, alhoewel: ik heb de laatste tijd wel een grondige hekel aan die mazzel waarmee Feyenoord elke wedstrijd op het laatste moment onterecht nog wint :| Dit geldt in zekere mate ook voor Italiaanse clubs en in het bijzonder AC milan (1 bepaalde wedstrijd vooral ;p)
|
haha neit moeilijk:
Bayern München, niet te verklaren, is gewoon zow op de 2e plaats Feyenoord... en voor de rest niet echt ploegen...hooguit Arsenal, hoewel die laatste 2 jaar hebben bewezen toch te kunnen voetballen...dus kan het 'boring, boring Arsenal' weer in de kast Daarentegen ontwikkel ik een steeds grotere hekel aan Real...puur door die patserige uitstraling door die vedettes van laatste jaren...zou graag willen zien dat zo'n club enkel met sterspelers ook hard onderuit kan gaan.... |
In het buitenland:
- Bayern München - Arsenal - Real Madrid - Inter In Nederland: - WillemII Phoef, dat lucht op... :D :p |
Ajax...:)
|
sparta :mad:
weet niet, die club lag me niet. altijd maar net de nacompetitie redden. was zo blij dat ze degradeerden en nu niet promoveren :) buiten nederland liverpool. vind ze niet echt tof |
Real Madrid en in Nederland: feyenoord :+ :D
|
Real, Man utd, Anderlecht
|
ajax en real madrid
|
FC Utrecht en Inter
|
NL: feyenoord
Spa: Real Madrid Ita: Juventus Dui: Bayern München |
Nederland: Cambuur. Echt waardeloos gewoon.
Buitenland: Bayern Munchen, Real Madrid, Inter |
NL: Ajaks Hoerenveen Twente
Bu: Real Madrid, Bayern Munchen |
Feyenoord :D
|
Nederland: Ajax, Nec
Buitenland: Arsenal, Bayer Munchen |
Nederland:Ajax
Buitenland:Bayern Munchen |
Real Madrid is echt zo een club de heerste. Ik geniet ervan als zij verliezen. Concurrentie is veel mooier. Spanning in het toernooi: DAT is voetbal!!!
|
Aan helemaal geen enkele club, hoewel in fervent aanhanger van Ajax ben. :)
|
Nederland: PSV, Feyenoord
Buitenland: Bayern Munchen |
Binnenland: Fortuna en Roda
Buitenland: Mwah eigenlijk niemand, vind Real Madrid wat egoďsten bij elkaar maar verder niet echt pure haat. |
Ik heb een hekel aan die tifus JODEN.!!!!! :mad: :mad: :mad:
TNX |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NL: Feyenoord
Buitenland: Bayern Munchen (wordt origineel) en alle Italiaanse clubs... |
Feyenoord
|
Binnenland: op dit moment PSV en Feyenoord (als Ajax-fan), door het ernome geluk dat ze de laatste tijd hebben :p
Buitenland: Lazio Roma |
Ik heb een hekel aan die pieren uit Maastricht en aan die grijze muizen uit Sittard.
Verder haat ik ook Standaard Luik, Racing Genk & Mönchengladbach |
Ajax
|
Met name Zwolle en Vitesse
|
Binnenland: PSV, Feyenoord, Roda JC, Heerenveen
Buitenland: AC Milan, Inter Milan, Real Madrid, Manchester United, Bayern München, Bolton Wanderers |
Binnenland: Feyenoord en dat zal ook nooit veranderen
Buitenland: AC Milan, altijd al gehad en nu alleen nog maar meer ;) |
vitesse
roda lazio |
WILLEM 2 de kruiken!
joden buitenland: glasgow rangers vuile engelse schoothondjes! |
En Longa dan?
|
NL: Feyenoord
Buitenland: Ook in het buitenland heb ik een hekel aan Feyenoord |
Citaat:
|
Club Bruhhe
|
AJAX IK HAAT HUN ZO ..... EGT MAG NOG EEN X HOPEN DAT ZE DEGRADEREN... (n)
|
Citaat:
http://forumpics.phreakers.net/capslock.gif |
Was juist de bedoeling dat het met grote letters kwam
dus ga me nie verbeteren als je het niet met mijn smaak eens bent maar zoek het op een andere manier |
Citaat:
Ik geef alleen aan dat ik me aan die hoofdletter irriteer ook in nickname trouwens :) En verder als Feyenoord degradeert heb je ook geen last meer van ze. |
Citaat:
|
Ajax, Feyenoord, Vitesse, FC Groningen, PSV, Willem II, Heerenveen, Roda JC
en int buitenland-> Bayer Munchen, Arsenal, Anderlegt |
Juventus en inter...spelen echt afbraakvoetbal...een beetje het feyenoord voetbal van vroeger....
|
Ajax
Vitesse Cambuur Leeuwarden Fortuna Sittard Dordrecht '90 Bayer Leverkusen Borussia Dortmund Werder Bremen Chelsea Leeds United Blackburn Rovers Parma Udinese Atlético Madrid FC Porto Anderlecht Club Brugge Standard Luik RC Genk Celtic Sparta Praag Galatasaray HB Tórshavn en vast nog wel meer :p |
Citaat:
Of ben je een rotterdamse kakkerlak?!? Ikzelf haat geen enkele club, alleen aan sommige supporters heb ik een hekel, verder gun ik elke club hun succes zo stond ik, ondanks het feit dat ik ajax aanhanger ben, ook de juigen bij het uefa cup succes van feyenoord vorig jaar! |
Ik heb dit jaar een hekel aan PSV vanwege een schijtmassel steeds!
Verder heb ik geen club waar ik een grote hekel aan heb... |
Citaat:
De dochter van Gijs! |
Citaat:
Of bedoel je een ander vroeger? Het Feijenoord van Leen Vente scheen anders ook wel aardig te voetballen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |