![]() |
Is dit waar?
Als je verkouden bent. En je wilt er van af. Dan zeggen ze dat je je adem moet inhouden, een appel in je zak moet stoppen. En dan 5 minuten touwtjespringen. En als je dat gedaan hebt ben je er van af. Is dit waar?
|
Ja absoluut!
|
En dan je adem ook blijven inhouden he ... gewoon ... permanent .. in jouw .. geval .. zeg maar ..
|
Nou ik kan geen 5 minuten m'n adem inhouden...
|
moet ik je even helpen?
|
whaha, je kan beter gewoon een uitje naast je bed leggen...
en dan natuurlijk niet met de schil er omheen he? ik zeg het je maar even voor de zekerheid :p |
wat ook schijnt te helpen, is 10 minuten onder een waterlelie gaan staan als deze in zijn natuurlijke omgeving is. :rolleyes:
|
slot dus, nutteloos topic.
|
Spreken we dan over een frisse of rotte appel? :/
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar slaat dit op???? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: FB: SLOTJE?????? |
lol :P sukkel
|
ach jah houd je adem in, heb je dr nooit meer last van :cool:
|
Met springtouw-touwtje is er ook wel een oplossing te bedenken...
|
je heb ook een gas, ze noemen het blauwzuur, als je dat door je neus inadems heb je voor de rest van je leven geen last meer van een snotneus.
|
*zoekt naar forumbaas* :(
|
Citaat:
is dat moderne geneeskunde, of juist alternatieve? |
natuurlijk ben je er dan van af, want dan ben je dood!!!
|
Citaat:
trouwens, als je me snel wil bereiken, kan je me het beste mailen. hierop natuurlijk een slotje, al vind ik het wel een origineel onzin-topic. maar ik weet niet of ze hier op onzin blij mee zijn, dus sluit ik het maar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |