![]() |
Ontmaagd of niet??
Hallo, ff een vraagje weer.
Afgelopen weekend hebben we het gedaan, ik en me vriendin. Het was mij en haar eerste keer en het deed voor haar erg pijn. Nu weet ik dat dit zo is als je nog niet ontmaagd ben, maar heb ik haar eigenlijk wel ontmaagd?? Want er kwam geen bloed mee. Is haar 'vlies' (als het goed is) wel doorgebroken of hoe je het ook noemt??? Wanneer ben je eigenlijk ontmaagd, als het meisje een penis in haar heeft gehad of dat dat vlies is doorgebroken?? Kortom heb ik haar nu ontmaagd??? |
Er bestaat geen vlies : \
|
Stiekem is dat vlies helemaal geen vlies, maar 'n uitstekend randje weefsel. Er valt dus niets door te breken.
|
En toen was iemand me voor. In dezelfde minuut nog wel, wat achterbaks zeg. :p
|
Ja, je hebt haar ontmaagd en zij jou maar daar hoeft geen bewijs van te zijn.
Het bloed maar bij 50 % van de meisjes de eerste keer en eigenlijk bestaat het maagdenvlies niet want het is geen vlies maar een vernauwing in de vagina. Ontmaagding betekent over het algemeen voor de eerste keer vaginale penetratie. |
Ja, je hebt haar ontmaagd. Sommige meisjes worden namelijk zonder maagdenvlies geboren en zijn bij de geboorte dan ook niet ontmaagd :rolleyes: . Ontmaagd is simpelweg als je seks gehad hebt.
Het kan zijn dat het pijn deed maar het maagdenvlies niet ingescheurd is omdat het te stevig was, het kan ook zijn dat het wel ingescheurd is maar je er weinig van zag omdat het niet zo erg bloedde. |
hop , die kan weer dicht
|
Als een man en vrouw samen sex hebben gehad zijn ze geen maagd meer.
|
Citaat:
|
nee dat is anale penetratie
|
Citaat:
Logica :p |
Ontmaagding bij m/v is naar mijn idee penetratie (in de regel vaginale), bij m/m is het anala penetratie, bij v/v is het moeilijker te zeggen. (gebruik de search)
|
Citaat:
|
Geez mensen hier bestaan al tig discussies over waarom nu WEER een!!
|
Citaat:
|
Wat maakt het nu werkelijk uit wanneer je ontmaagd bent? :)
|
Ik denk dat je je vriendin gedefloreerd hebt (y)
|
Ja, je hebt haar ontmaagd. Het maagdenvlies is geen vlies, maar alleen een ribbeltje/randje aan de binnenkant van de vagina. Dit hoeft niet per se in te scheuren bij de eerste sex, het kan al eerder ingescheurd zijn, en het kan ook dat het door sex alleen oprekt, maar niet scheurt. Doet er allemaal niet toe. Als jij de eerste was met wie zij sex had, dan heb je haar ontmaagd, en andersom ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mag ik vragen hoe oud je bent Some?
Nieuwsgierig naar leeftijden van gebruikers die dat er niet bij hebben staan =) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En man/man ontmaagding lijkt me inderdaad anale penetratie. Vrouw/vrouw is moeilijker te zeggen, maar de term "geslachtsgemeenschap" vind ik voldoende dekkend. Bij man/vrouw is anale of orale seks dan opeens niet ontmaagding, dus een eenduidig antwoord is niet te geven. :) |
ontmaagden betekend voor mij gewoon de eerste keer dat een jongen met een meisje naar bed gaat. Het is dan voor mij ook meer iets psychologisch dan iets lichamelijks.
Dus naar mijn idee heb je haar inderdaad ontmaagd je bent immers met haar naar bed geweest |
Citaat:
en ehmz... verder @kimmetjeluvsya (TIG discussies) Ag... ZO breed is het onderwerp seks niet, we hebben ongv alles hier al TIG keer gehad |
Citaat:
|
Citaat:
Toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
van vandale.nl gehaald -
maagd (de ~ (v.), ~en) 1 persoon die nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad een oude van dale die hierboven gequote is? |
Citaat:
Als ze op hun site oude woordenboekken zetten dan wel ja, maar daar ga ik natuurlijk niet van uit. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |