![]() |
Gelijkheid leidt tot aantrekkelijkheid...maar:
Zijn er ook dingen die je in iemand zoekt die totaal het tegenovergestelde zijn van wat jij bent/hebt?
|
ghehe.. ja, een jongen die een beetje dominant is :o
|
daadkracht:o (nu dan)
|
iemand die veel praat.
als het lang stil is, ga ik vaak automatisch maar praten en dan blijf ik maar doorgaan. als die ander dan veel praat, kan ik lekker mn mond houden. |
Citaat:
|
Het zou handig zijn als mijn lover wat zakelijker was dan ik, maar echt nodig is dat niet.
Ik ben bang dat mijn fouten niet goed te maken zijn door een ander.. |
Iemand die verstandig is... niet dat ik niet verstandig ben, maar ik ben erg impulsief en soms ook vrij naief, en ik kan me helemaal laten meeslepen door iets, dus iemand moet mij een beetje met beide benen op de grond houden af en toe :)
|
Hmm, leuke vraag. Moeilijke vraags ook..
Ik denk dat ik een in een vrouw toch wel het verzorgende en lieve zoek. Ze moet soms eens lekker spontaan mijn schouders masseren oid. Sowieso is spontaniteit een gevraagde eigenschap aangezien ik dat zelf niet echt ben.. :) |
Ik val altijd op jongens die totaal anders zijn dan ik! Ik vind vooral alternatieve jongens leuk eigenlijk... vaag he?! :D
|
Beetje mannelijker :D
Of bedoel je kwa karakter? *denkt even na* Ik kan eigenlijk even geen karaktereigenschap bedenken die hij moet hebben en die ik niet heb... nou ja, rustig misschien, maar dat kan ook heel saai zijn. Ik weet het niet... En zekerder van zichzelf dan mij. Maar dat is niet zo moeilijk. |
Hm, dat ie stevig op zn 2 benen staat, zodat ie mij goed op kan vangen als ik weer eens struikel of val..
|
Ik heb iemand nodig die wat rustiger is dan ik en mij af en toe eens terug kan zetten met beide voetjes op de grond...
|
Mijn vriend kan mijn gevoelens erg goed verwoorden en goe tot me doordringen. Als ik ergens mee zit kan ik heel moeilijk uitleggen waar ik mee zit en hij zegt dan in precies de goede woorden hoe ik me voel!! :eek:
Hij helpt me zo vaak weer vrolijk te zijn. Dat heb ik nodig... |
Ja ik ben nogal defensief of zelfs aanvallend ingesteld, het moge duidelijk zijn dat dat niet goed gaat als de ander ook zo is :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |