![]() |
Waar lach jij het hardst om?
Ik lach voornamelijk het hardst om droge grapjes. Maar vooral vind ik me eigen het grappigst... :rolleyes:
Wat jullie? |
Mensen die plotseling heel droog uit de hoek komen op momenten dat je het totaal niet verwacht.
|
De flauwste grappen en het liefst van die korte droge moppen :D
|
droge humor :D
|
Om hele flauwe grappen waar niemand om moet lachen
|
hmm.. zoals dit?
valt een eend van de trap.... *kwak!* |
Citaat:
|
Sarcastische opmerkingen, zieke dingen met Kim, dingen zo flauw dat ze leuk zijn, en gewoon domweg zeuren. *denkt aan conversatie met *Burning water*, Qimm, N00dles, moeder en mij over mensen zonder botten en hoe ze dan moeten voortbewegen*
|
Citaat:
|
Leedvermaak (y) (y) :D :D
|
Idd.
Citaat:
|
Leedvermaak :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
haha :D leedvermaak ook ja, als iemand van de trap flikkert op school lach ik me altijd rot :p |
Engelse humor, sarcasme, droogheid, flauwheid. En leedvermaak is alleen leuk als het een beetje niveau heeft, want leedvermaak a la De Leukste Thuis, met filmpjes van mensen die behalve van dingen af vallen niets doen, is verre van grappig.
|
Citaat:
|
Citaat:
:D (en dat allemaal door Lotto Weekend Millionairs!) |
Als ik verliefd ben lach ik om diegene echt ontzettend snel... zelfs als het niet eens grappig bedoeld was
Wel voor schut eigenlijk, maar goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het absurdisme van de mens zorgt bij mij altijd voor oncontroleerbare lachkicks.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat was echt geweldig! Heeerlijk! Het lieftst lach ik zo hard dan mijn spieren normale functie weigeren, de tranen over mijn wangen rollen en dat ik er buikpijn aan over hou... heerlijk. mensen als Morgan, N00dles, *burning water, en nog wat leuke mensen uit het kneuzengroepje op school kunnen daar heel goed voor zorgen! |
Droge humor en leedvermaak :cool:
|
hele droge humor en natuurlijk leedvermaak, hoe harder hoe beter
|
Om Hans Teeuwen en Theo Maessen :D (y)
|
Om mn beste vriend en natuurlijk leedvermaak! :D
|
Nou vraag je me wat!
Je moest eens weten..ik lag echt om alles...maar lag meestal mezelf uit!! het is wel erg hoor..want bijv bij erge dingen, bijv als iemand overleden is, dan begin ik spontaan te lachen, dan weet ik meestal niet waarom, maar moet echt lachen. Het ergste is dat mensen mee gaan lachen, zonder te weten om wat... :rolleyes: |
mezelf als ik 's ochtens in de spiegel kijk.
eigenlijk lach ik om bijna alles. as t maar grappig is. |
om droge grappen vooral omdat ik ze zelf ook altijd maak :| zelf dat vind ik grappig maar ja ben ik de enigste die lacht ...
en als iemand een blunder maakt ofzo ... of als iemad valt tja best lullig maar ja kan het ook niet helpen |
Citaat:
|
Om de raarste dingen... en het erge is dan, als ik het echt zitten heb, dat ik gewoon een half uur blijf doorlachen tot ik gewoon niet meer kan en de tranen me over de wangen lopen. En vaak weet niemand waarover het gaat en als ze het wel weten, vinden ze het niet eens grappig... en ik hang dan een halfuur hinnikend op de vloer. Vaak beginnen sommige mensen dan mee te lachen omdat ik zo hilarisch ben en verwoede pogingen doe om verstaanbaar te zeggen wat er toch aan de hand is... :D
Voorbeeld: Uitleg in de klas over het maken van een repro flim, ik hing tegen de kasten aan en was aan t spelen met de klink van een metalen kast, die ALTIJD op slot is, behalve toen natuurlijk, schiet dat ding met een knal open, ik schrik me kapot, heel de klas staart me aan, de leraar is dat al gewend, werpt een vreemde blik en gaat dan gewoon door met zijn verhaal. En ik krijg gewoon de slappe lach van mijn eigen schrikken, de gezichten van de anderen en het negeren van mij door de leraar. Heb een halfuur onderdrukt zitten grinniken wat natuurlijk nog irritanter was dan die klap op zich en moest me enorm inhouden om niet hardop te schateren... Ik bedoel maar, ik lig nu zelf weer in een deuk en jullie hebben geen idee wat er zo grappig aan is. En dat heb ik nu vaker, overal, op de stomste momenten... |
Citaat:
... meer omdat ik het idee van 'lelijk' eerder over mezelf heb dan over anderen... maargoed, dat is slechts mijn mening |
Om mensen die op niet serieus bedoelde opmerkingen ingaan.
|
Om de meest flauwe dingen... droge humor, soms leedvermaak, Monty Python vind ik wel lollig.
Wat ik eigenlijk ook wel grappig vind, mensen die je niet kent aanspreken: "Heeeee! It's you! Long time not seen... ah, you still look like you did two years ago! Oh, you're not..." Nou ja, die gezichtsuitdrukking... :D zo flauw maar zo humor. En dan dubbelliggen achter een kledingrek. |
om iemand die niet in de gaten heeft dat hij/zji extreem voor lul loopt...
om iemand die zich aan mij ergert.. en om die eend die van te trap valt... loopt een kip tegen de muur.... *Tok!* heb ik ook een hele avond om dubbel gelegen. |
sarcasme (is mijn vorm van humor :/) en droogheid (maar ook weer niet té droog ;)).
Waar ik echt dagenlang om heb moeten lachen (en nu nog steeds als ik eraan denk) was die grap in south park: cartman, kyle en stan lopen het huis van kenny binnen (die alweer dood is) om kenny's lichaam te zien. Moeder van Kenny: "Well, here he is boys, your good friend kenny". Je krijgt vervolgens een beeld te zien van een tafel met een urn waar kenny's as in zit en wat foto's van hem eromheen. Een paar seconde later zegt Cartman: "You.....turned him into a teapot?" :D:D (y) |
droogheid
of op momenten dat je serieus stil moet zijn(in een groep), want dan ga ik denken aan de grappige momenten in mn leven en komt er soms spontaan een lachaanval. |
jahaa!! of BERT VISSER??
Het belangrijkste bij het bloemschikken??? DE HELM:d:d:d.. |
Hehe ik zie wel dat droge humor toch wel populair is.
|
Mensen die plotseling heel droog uit de hoek komen op momenten dat je het totaal niet verwacht.
Sarcastische opmerkingen, Leedvermaak Om iemand die niet in de gaten heeft dat hij/zji extreem voor lul loopt... Combinatie van deze factoren, soort van The Simpsons humor |
Hans Teeuwen is altijd goed (y)
Verder leedvermaak, sarcasme, mensen die hun eigen domheid niet doorhebben. |
Ik kan altijd wel lachen om 'domme' mensen die, zonder na te denken, meteen beginnen te blèren wat er in ze opkomt, en pas later doorhebben dat ze zichzelf góed voor lul zetten :D
Geen beter vermaak dan leedvermaak. |
Citaat:
Lachen om een iemand die een rare neus heeft is in elk geval een stuk leuker dan lachen om iemand die van een tafel valt en zijn been breekt waarna hij schreeuwend van de pijn wordt afgevoerd, om het maar even op te blazen tot te relativeren proporties. En toch is dat nou juist wat onder leedvermaak verstaan en grappig vinden. Pff. [edit] Moord en doodslag in tekenfilms en spelletjes is wel heel grappig, overigens. *herrinert zich 'n speel-voor-god-spelletje waarbij je als god zijnde op een aantal erg creative manieren allemaal schapen en koeien moest opblazen voor hun zondig zijn* :D |
om die poppetjes hier!!! :confused: :eek: :mad: :rolleyes: :cool: ;) :D :o :( :) Kan ik ook vreselijk om lachen!! hahaahah
|
Citaat:
|
om mn vriend als we samen lekker lol hebben.. dan kan ik niet meer staan van het lachen..
|
Domme opmerkingen en leedvermaak...een voornamelijk toch wel om hele foute opmerkingen op hele foute momenten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |