![]() |
Thicke = dik!!!
echt waar hoor,
kennen jullie het, en was jullie mening drvan? |
xou niet weten wat je bedoelt :confused: sorry.. :)
|
Ja, Mijn grasmaaier is ook kapot vandaag.
|
Ik kan wel stil blijven staan, maar dat schiet Niet op
|
dakgoot
|
en dan al roerende doet u de gesneden uitjes erbij. Eventjes 5 minuutjes in de oven en u hebt een prachtige texaanse stoof shotel.
|
Thicke Dik? Is dat niet de Engelstalige variant van Dikkie Dik?
|
leg es ff uit wat je met de titel bedoelt :confused:
|
idd.me band is lek
|
bareuh...
|
|
Thicke is een zanger van het nummer When I Get You Alone, misschien wel bekent van MTV...
sorry voor het opgelopen misverstand :( |
|
Citaat:
|
hij is dus een zanger, en zangers maken liedjes , en het leuke is dat Thicke leuke liedjes maakt,
en ik vind die liedjes leuk, dus ik dacht laat ik eens gaan polsen wie op Scholieren.nl nog meer Thicke de zanger kent, en wat zullen ze drvan vinden??? en Thicke = dik is dus het zelfde als thicke is een heel leuke zanger met leuke liedjes... duidelijk genoeg, dan gaan we nu door voor de koelkast... :rolleyes: |
speciaal merk nl: Thicke, ondermerk van Bosch
dr kan best een slotje op aangezien niemand hem schijnt te kennen... |
interessant draadje.
|
Citaat:
|
|
Thicke = dik?
Als de engelsen iemand een 'thicky' noemen bedoelen ze niet bepaald dat die persoon dik is, maar dat die persoon zo debiel is als het achtereind van een mestkever. (ja, mestkever. Die varkens hoeven niet altijd zo gediscrimineerd te worden) Dus die thicke van jou is gewoon een debiel. Ik heb m trouwens nog nooit op MTV gezien en dat is raar want ik heb t bijna 24/7 aan staan. |
Citaat:
wie is die Ike? is dat 'n soort goedkope rippoff van Poempie? |
|
Ik vind het wel een grappig liedje :)
|
Citaat:
En poempie is ook lief. http://www.stupid-boy.com/smilies/kao/otn/nyanp.gif |
Ik kende alleen 'When I get you alone' ...
maar Jezus. Wat ziet hij eruit :D |
Hoe lang gaat dit nog duren?
(niet dat het niet leuk is, maar toch :p) |
Citaat:
|
Ik zag net de clip, en ik ken het nummer dus wel. Wat een fukking ripoff.... En trouwens, komt dat mannetje niet uit de kelly family?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |