![]() |
Aan seks denken..
Komt het wel eens voor dat je op een totaal ongeschikt moment aan seks denkt? Zo ja, wanneer dan? :p
|
pfff rare :D ;)
Ik vind de momenten waarop ik aan sex denk niet ongeschikt, omdat ik er verder geen last van heb ofzo. Nou ja en andere mensen hebben er ook geen last van, dus.. boeiend :) Ik denk vaak aan sex als ik achter de kassa zit bij de Hema :D :o Maar dat komt gewoon omdat het daar saai is, dus dan moet je toch ff aan iets leuks denken om het voor jezelf interessant te houden. Nou ja.. ik denk gewoon sowieso vaak aan sex. :o Gister was ik er bijv. eindelijk uit hoe mijn droomavond zou verlopen enzo. :) |
Ik zou zeggen, deel dat met het forum!
|
K wou t net zeggen :D
|
begrafenis?
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kan toch zijn dat je daar aan denkt; als je weinig met een overleden persoon te maken hebt gehad kan ik me het voorstellen dat je er wel ns aan kan denken.. ikzelf heb t niet meegemaakt hor, wees niet bang arme ziel :rolleyes: |
Eigenlijk denk ik bijna altijd aan sex ;)
|
Ik denk redelijk weinig aan seks, praat er wel redelijk veel over. Ongeschikte momenten....ehm, ja, op school, tijdens een les. Maar verder ook niet eigenlijk.
|
Ik ken ook niet echt ongeschikte momenten, ik bedoel, niemand anders hoort het toch? Het is alleen maar ongeschikt als het in gezelschap is van mensen die ik absoluut niet met seks wil asocieren :p
|
Ik denk altijd aan sex; zo kan er dus nooit een ongeschikt moment zijn.
|
ik denk er nu aan..
me vriendje heeft het net 5 minuten geleden uitgemaakt en nu moet ik allemaal bedenken wat ik moet missen :( :( :( (n) |
Citaat:
Ik zelf denk ook redelijk vaak aan seks. Ik kan me gewoon niet inhouden :D |
Ohhja.. :) Dat heb ik wel eens ja. :)
Denk ik ineens aan sex als ik gewoon zit te kaarten in de overblijf. Maarja, dan komt er ook wel weer een stoot langslopen ofzo. :D Mark :cool: (die denkt dat iedereen wel eens zomaar aan sex denkt) |
Citaat:
ontopic: Nee is eigenlijk nog nooit gebeurd, maar ik kan mij voorstellen dat het niet prettig is om aan sex te denken (als man zijnde) als je in een sauna of op een naaktstrand bent ;) |
ehmzz nou als je het mayb uit wil gaan maken met je vriendje en je aan sex denkt met een ander :confused: :(
|
Citaat:
|
Niet echt, want zo vaak denk ik daar absoluut niet aan. :)
|
Citaat:
|
Hoe kan een moment nou ongeschikt zijn om aan seks te denken?
OK, ik geef het toe, het is wel een beetje lullig als je tegenover een docente zit en zij stelt je een wetenschappelijke vraag maar je kunt niet nadenken omdat je naar 'r tieten staart. Da's irritant. Gelukkig valt dat af te leren. :D |
Citaat:
Citaat:
geheel ontopic: niemand hoort mijn gedachten, dus ik vind geen moment ongepast:) |
Als ik in een serieus zakelijk gesprek ben met een zeer aantrekkelijk persoon, en dan zo'n grijns op mn smoel krijg die er niet meer af wil? :D
|
In een klooster :p
|
Citaat:
|
Ik werd wel een keer geil in de klas kon me moeilijk gaan aftrekken daar toen dus was wel kut. :D
|
Citaat:
|
Moet je eens doen (y)
Als je totaal NIET opgewonden bent aan seks denken, en dan beelden voor je halen hoe het eruit ziet ZO fout :o |
Citaat:
Ik was blij toen ik thuis was. :D |
Ik denk er altijd aan als ik geen vriendin heb.
|
Citaat:
|
'k heb het vaak bij proefwerken, behoorlijk irritant. en laats bij engels luistertoets. maar dan moet je je echt concertreren en dat lukt dan niet meer. 'k had wel nog een 8.6 ofzo :D
|
Citaat:
|
geeft niet :p ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |