![]() |
gruwelijke film
Kheb een vraagje ik heb al een tijdje geleden een film gezien dat home video was gemaakt tenminste zo moest het lijken en die mensen die die video maakte werden gekidnapt door aliens en dat zag je allemaal precies gebeuren het leek een beetje op blair witch project ook zo home videoachtig maar dit was met aliens het leek echt enorm echt en het was super eng het was een x 's nachts op tv op yorin als jullie weten welke film ik bedoel wil je dat alsjeblieft ff zeggen zou ik heel fijn vinden
|
Ja, kweet welke je bedoelt, aan het einde lopen die aliens naar die mensen toe en 1 alien wijst naar de camera ofzo en dan zie je alleen nog maar sneeuw en is t afgelopen. Kvond ´m wel humor :D
Ik kom alleen maar niet op die naam, ligt op het puntje van me tong.. |
ja die bedoel ik idd
ik vond het echt eng maar dat komt miscihen ook omdat ik vantevoren geslapen had en ik werd wakker en ging tv kijken toen zag ik die film vond hem echt doodseng serieus |
als je nog een x op die naam komt hoor ik het wel hé
|
Gebruik interpunctie, dan lezen misschien meer mensen je topic.
|
interpunctie?
|
Citaat:
Citaat:
|
Bad Taste? :p Is ook errug eng :eek:
|
Herrinner me ook nog een andere titel van vroeger: Tommyknockers. Waar ging dat ook weer over :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Einde vond ik dan weer een teleurstelling. |
Citaat:
Heb ´m ook op cd staan (van Blind Guardian) Maar om ff ontopic te blijven, ik kom nog steeds niet op de titel van die ene film :( |
Ik wil m ook wel zien :)
|
Offtopic:
Wow, wat kan jij een lange zin maken zónder interpunctie! |
sorry dat ik deze toppic up maar ben eigenlijk nog steeds benieuwd hoe die film heet.(ff aan de interpunctíe's denken)
Want ik heb volgende week een horronnacht en die film lijkt me daarvoor wel geschikt. IN ieder geval alvast bedankt |
ik wil het nu ook wel weten :o
|
Ik heb hem volgens mij ook gezien. Het speelt zich toch af met thanksgiving en zo'n klein meisje die helemaal cool blijft?
Maar ook ik weet de titel niet :( |
heb em ook gezien maar de titel weet ik niet :)
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn dank is zeer zeer groot |
Citaat:
|
Citaat:
weet jij het dan toevallig wel? |
Citaat:
ps: ik ken de film niet |
hahaha