![]() |
Aanraders voor Rap/Hip-Hop fans
Ik was afgelopen week in Londen en heb daar twee CD's gekocht die echt aan te raden zijn als je houdt van Rap/Hip-Hop want dit is echt goeie shit :)
N*E*R*D - In search of... en Clipse - Lord willin' zijn de twee CD's waar ik het over heb. Ik wist dat ze al goed waren, maar hun album bevestigt het alleen maar. De Neptunes, N*E*R*D, Clipse & StarTrek werken veelal samen en dat brengt ze tot dit masterstukje... |
ik denk dat iedereen hier die aan te raden cd's al kent in ieder geval die cd van N.E.R.D
|
Hmmm, kennen is een groot woord.
Ik denk eerder dat de meeste gasten de CD's wel kennen, maar nog nooit echt geluisterd hebben... |
Ik dacht eerst dat iemand een post van vorig jaar had ge-upt maar aangezien dat niet het geval is:
http://koti.mbnet.fi/cyrus/images/oldnews.jpg |
Citaat:
:D |
So what? Oud of niet, goede muziek is goede muziek. Net zoals de muziek van Tupac gewoon tijdloos is...
|
Citaat:
|
Iig niet mijn bedoeling :confused:
|
Citaat:
vooral gaaf dat je ze in London kocht zeg |
Citaat:
|
Citaat:
Hij zegt toch alleen maar dat hij blij is dat hij die cd's heeft gekocht en dat hij niet wist dat N*E*R*D zo rlxd was, moet je niet meteen zo moeilijk gaan doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry voor het openen van dit topic, aangezien er en aantal mensen blijken te zijn die in hun bekrompen leventjes plots trippen over het feit dat ik er een detail erbij zet...
Triest hoor... |
Citaat:
|
lord willin is echt neptunes, die gasten van clipse verneuken t eigelijk alleen maar met hun vrij standaard raps
|
Citaat:
|
Nerd al de beats lijken op elkaar en clipse is gewoon saai.
|
hebben die lui hier niks beters te doen dan de topic-starter af te zeiken :rolleyes: :confused:
ik heb de cd van Nerd ook pas net hoor, ik vind hem wel relaxt, wel wat anders dan wat ik normaal luister, maar daarom juist. die van the Clipse heb ik nog niet gehoord. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |