![]() |
Een kadootje voor een meisje van 17
Heej!
Volgende week is het zusje van mun vriend jarig. Ze wordt 17. We hebben totaal geen idee wat we haar moeten geven! Heeft iemand een idee wat je een meisje van 17 geeft? Ze is wel helemaal gek van paarden, maar zou niet weten wat ik dan zou kunnen geven...?? Willen jullie me helpen?? Groetjes! |
euh...een euh... :confused:
Liefde moet je geven! |
Verzin zelf eens iets. Jij kent haar, wij niet. Het is uiteraard veel origineler als jij gewoon zelf iets doet/koopt. :)
|
een paard.
|
kweenie
|
Ik word volgende week ook 17 :)
Maar geef haar iets voor haar paard (als ze die zelf heeft), of iets dat ze kan gebruiken bij paardrijden. Of gewoon een kettinkje ofzo. Of gewoon geld :) |
of een cd ofzo als je weet van wat voor muziek ze houd.
|
voor meisjes een kadootje kopen is niet moeilijk hoor,
ga naar de stad en koop iets dat je zelf ook wel zou willen krijgen... of heel standaard een fotolijstje ofzo of iets voor haar kamer. of sieraden, geurtje, blablabla |
idd, geurtje, misschien iets van make-up of iets voor in haar haar. Of een klein toilettasje kopen en dat vullen met allemaal van die mini's (heb ik ook gehad, ik ben morgen jarig en wordt ook 17). Je zou ook alvast iets voor haar kunnen kopen voor als ze op kamers gaat (ik heb bestek gekregen, met streepjes van de Xenos), verder misschien een boek of een cd of een boeken of cd bon. Of iets van douchespul ofzoiets, zijn nu toch allemaal aanbiedingen van i.v.m moederdag.
|
Citaat:
dat vind ik echt een leuk idee :) |
degeen hier boven me jij was toch degeen die vannochtend een topic geopend had over de brief?
|
Iets wat ze leuk vind.. :p
Waarom weten sommige mensen niet wat voor cadeautje ze moeten kopen? Ik neem aan dat je haar wel een beetje kent, dus ga eens de stad in en kijk eens rond, je zult vast wel wat leuks vinden. :) En anders laat je jouw vriend maar iets verzinnen, tis zijn zusje. ;) |
Idd geurtje, lekkere bodylotion, eventueel make-up, iets leuks voor d'r kamer (bv bij Xenos of Expo), kaartjes voor een concert, bioscoopbon, cdbon, kaartjes voor een pretpark, ik geef m'n mond maar een gooi. En als je het helemaal niet meer weet: cadeaubon voor een parfumerie is altijd goed.
Trouwens, jij bent 19, wat zou je zelf graag krijgen? Zoveel verschilt het waarschijnlijk niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
Een paard |
Inderdaad een paard is wel een goed idee ;) ander koop je een gebreide trui met een paard erop ofzo :D
ach is gewoon een kwestie van de stad ingaan en ff rondkijken |
Citaat:
-xxx- |
* Koop een tijdschrift en wat andere kleine cadeautjes of geld.
* Of een plastic "gordijn" (Bij de Expo bijvoorbeeld) met vakjes om foto's en kleine spulletjes in te doen, is altijd wel leuk. * Een dun zilveren armbandje, kost niet zo veel volgens mij. * Een bioscoopbon.. ik word nu echt inspiratieloos.. |
Citaat:
|
Konijn:)
|
bij de blokker hebben ze een plastic handje voor 1,95 waar je sieraadjes aan kan hangen. dat + een armbandje/ring is wel leuk.
verder kun je gewoon van die standaard hebbedingetjes kopen (kaarsjes, lijstjes, kettinkjes enz.) of is d'r een artiest die ze leuk vind? een cd/dvd daarvan is ook altijd leuk. of gewoon een cadeauverpakking van één of ander luchtje is lekker. zijn iig dingen die ik wel zou willen krijgen :) denk dat paardenspulletjes op je 17e niet echt gepast is. tenzij 't om iets gaat wat ze echt nodig heeft. maar dus geen stikkertjes enzo ;) |
Een zweepje
(voor het paard ;)) |
Een kettinkje.
|
Legoracers II
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |