![]() |
Evt. splash image?
ik ben bezig met een portfolio site en ik heb een splash ervoor gemaakt. ik vind m eigenlijk slecht maar hij's bruikbaar. jullie meningen graag?graag opbouwende kritiek in plaats van het afzeiken. dus wat kan beter enz. tnx
http://images.deviantart.com/large/d.../Splashneo.gif |
wat grotere letters gebruiken misschien
waar maak je zo'n splada dan? |
Citaat:
als je bedoelt in welk programma ik deze splash heb gemaakt, hij's gemaakt in photoshop 6. grotere letters...hmmmm k |
he! ben jij nou gewoon tarona / dreadlockz?
Urm, de randen zijn niet mooi, alsof het in een eclipse zit en persoonlijk ben ik niet zo'n fan van het groene flare achtige ding dat uit elkaar lijkt te spatten. (zeg maar het groene wat geen tekentjes zijn). De achtergrond is wel heel mooi en de tekst is goed (functioneel, mooie compositie etc) |
kzou persoonlijk niet iets van een tut in een portfolio pagina zetten (matrix achtergrond)
maar als je daaromheen kijkt je typography is niet echt bijpassend bij het thema, daarnaast is het meeste ook behoorlijk "onleesbaar" (niet makkelijk te lezen) misschien stroken? En.. maak hem ietsje complexer zou ik zeggen. |
ik vind de zwarte letters niet echt duidelijk...
|
Citaat:
verder vind ik m wel mooi. |
Citaat:
maar ik zou idd wel met iets originelers op de proppen komen. maar aan de andere kant als zo'n matrix ding veel over jouw persoonlijkheid zegt, laten. |
Citaat:
|
die achtergrond matrix achtige shit heb je met grain gemaakt en neon glow right ?
|
Citaat:
|
zou ut niej doen! :D......vin uhm een nie zo heel spannend en ook niet errug origineel ofzow.....een splash screen is leuk...maar deze nie zow! :D
|
Ik vind 'm mooi! Maar ik denk dat 'ie beter past met flash (dus bewegend).
|
te druk, lelijk...ik zou overnieuw beginnen.
|
Citaat:
|
ik vind de sfeer niet goed, vooral als je een portfolio maakt. Komt dit te onvolwassen over.
Gebruik is lichtere kleuren..en doe eens wat meer met die radial blur.. :confused: overall: (y) |
Eerlijk gezegt het is een beetje matrix (gejat) stijl een show wat meer ..... het moet gewoon je eigenstijl zijn ...... verder ziet het er wel Ownage uit .....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |