![]() |
Saved by the Bell
Echt een geweldige serie, beetje erg oud, en jammer dat er nie meer zoveel nieuwe afleveringen zijn.
Wie is dr nog meer fan??? |
ikkuhhh!! :D
Kben de namen even kwijt: Kelly, screech.. |
Citaat:
|
jeeeey, die Zack is nog heerlijk opgedroogd ook...
|
Daar kan ik echt niet meer naar kijken, heb de meeste afleveringen al zoo ontzettend vaak gezien dat ik me er aan erger. :o Maar 'vroeger' vond ik het wel leuk om te zien. :)
|
vroeger keek het ook, maar ik vind die herhalingen wat ze nu hebben niet meer leuk.. tis beetje saai geworden op de een of andere manier.. mjah.. hopen dat ze de latere afleveringen nog wel een keertje laten zien...
|
ik vind het helemaal niks! (n)
|
Vroeger vond ik het erg leuk, maar nu kijk ik het alleen nog als ik uit verveling aan het zappen ben en er toevallig bij uitkom ofzo..
|
leuk ! maar ik kom dr eigenlijk alleen als ik idd aan het zappuh ben... wel jammer, zo mis ik het vaak... majah boeiuh
|
dat vind ik echt ene hip programma!
|
Jaaaaaaa nostalgie, was wel leuk :)... Is toch nog op Veronica?
|
skreetch!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D
|
Dat was vroeger een hele leuke serie, maar eigenlijk was er niets aan.
|
Vroeger vond ik het (ook al..) leuk, maar nu is het niet meer zo boeiend.
|
Zwaar relaxt om te kijken.
Moet altijd vet lachen om die skreetch. Dat het beetje uit de tijd is, is juist leuk. |
hmm ik kan me herinneren dat ik dat wel eens keek, maar ik kan me nu echt niet meer herinneren waar het over ging of wat het uberhaupt was, somebody explain plz? :o:)
|
die lange krullebol, jessie spano dus. werd gespeeld door elizabeth berkley. wil je weten wat daar van geworden is? huur Showgirls :)
|
Oh ja! Jeugdsentiment. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |