![]() |
Economie PO
Kan iemand mij misschien antwoord geven op onderstaande vragen??
Alvast bedankt Sparkie Hoofdvraag: Moet er verder bezuinigd worden op de sociale zekerheid in Nederland? Deelvragen: • Waarom verandert de Sociale Zekerheid en wat zijn de gevolgen daarvan? • Welke partijen willen dat er bezuinigd word op de Sociale Zekerheid en waarom? • Wat zijn de gevolgen voor de bevolking als er bezuinigd word op de Sociale Zekerheid? |
Deze vragen zijn toch niet zo heel moelijk aangezien dit al zo vaak in t nieuws is :confused: :rolleyes:
Natuurlijk moet er niet bezuinigd worden op de sociale zekerheid. Er komen steeds meer oude mensen --> demografie! Welke partijen er willen bezuinigen --> zoekmachine of ga lekker op die sites van de politieke partijen bekijken. |
Met een beetje zoekwerk via Google bijvoorbeeld kun je hier een mooi werkstuk van maken. :)
|
Ik kom op internet alleen maar rommel tegen eigenlijks :confused:
|
Op de sites van de verschillende politieke partijen kan je zeker vinden wat hun standpunten mbt dit onderwerp zijn. ;)
|
Ik heb ook geprobeert contact op te nemen met politieke partijen , maar die geven geen antwoord!!!
Kan echt niemand mij verder helpen??? |
Als je werkelijk niet in staat bent om enige informatie te vinden over een bepaald onderwerp is je school misschien een beetje te hoog gegrepen voor je.
Post hier eens wat je al hebt! De kranten staan vol met artikelen over sociale zekerheid, vergrijzing, bezuinigingen, etc! Kijk voor de lol eens het nieuws? VVD, CDA en D66 gaan flink bezuinigen op de sociale zekerheid! Welke partijen zullen dus vóór bezuinigingen zijn? Kun je misschien met een heel klein beetje algemene kennis bedenken welke partijen tégen bezuinigingen op de sociale zekerheid zijn? (hint: vooral linkse partijen). Waarom zou de sociale zekerheid veranderen? Óf steeds meer mensen doen er een beroep op, óf steeds minder mensen doen er een beroep op. Wat denk je? Dat eerste, juist ja. Dat komt door vergrijzing! Zoek daar eens wat over op? Gevolgen? -> zie kranten! Man, dit is één van de meest actuele onderwerpen op dit moment! En ja, ik word moe van mensen die hier staan te schreeuwen om antwoorden op voor de hand liggende vragen. |
Ik denk dat als je alleen de hier geposte antwoorden op je vragen in de Po stopt je niet echt een hoog cijfer zal krijgen :rolleyes:
|
Citaat:
|
De deelvragen kun je gewoon opzoeken. Dat zijn gewoon antwoorden die kloppen of niet. Geen meningen of wat dan ook. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is even zelf nadenken, en dan de hoofdvraag beantwoorden.
|
Hij wil gewoon dat wij zijn PO gaan maken, dan hoef je hem toch niet zo te dissen. Gewoon negeren lijkt mij beter.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |