![]() |
Lowlands 2003
Gisteren zijn Lamb en Feeder toegevoegd.
|
Lamb!!
Ik vind de line-up nog best koel tot nu toe (y) |
LLAAAAMMBB!!
woah vet vet vet :) die wil ik echt graag zien! en feeder is ook wel oke :) |
Ik ga als ik weer geld heb mn kaartje halen.
|
ik ga ook denk ik
|
Ooooh. Zeer kont schoppend. Gelukkig heb ik m'n kaartje al binnen.
|
Turin Brakes zijn ook bevestigd hoor ik net(radio)
|
TURIN BRAKES?! Woei! http://www.gamers-forums.com/smilies.../pconfetti.gif
|
Citaat:
Triphop oid, ik weet niet precies hoe je het noemt, een beetje a la Portishead. 't is iig suuuuuuuper mooi. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
aaaaight! |
Lamb!! Feeder!!
whaaaaaaaaa :) :) :) |
Feeder!!!!!!!! :D
kben benieuwd hoe ze zijn zonder de oude drummer :( |
Ik ga dit jaar niet, heb al spijt van mn fields of rock kaartje, peer hem wel naar het buitenland voor wat festivals.
Vorig jaar was de muziek zwaar kut op lowlands. Sfeer waar de meeste zo over lopen te zeiken was wel weere een stuk beter dan voorgaande jaren. Maar als ik sfeer op een camping wil dan ga ik wel een weekje camperen en daar hoef ik niet voor 3 dagen veel te veel geld voor te betalen. |
gaat de goede kant op met lowlands, maar toch nog even afwachten wat het antwoord van pukkelpop is..
|
hoe snel zijn die kaartjes uitverkocht denken jullie? Want mijn moeder weet nog niet of ik wel mag :(
|
Citaat:
|
Citaat:
www.terremoto.de |
Calexico is ook bevestigd.
|
Finch en ik komen ook
|
Guano Apes zojuist bevestigd.
|
Citaat:
|
poempie says: mwaoah ik niet
|
Citaat:
|
nightwish en opeth.. ik vind het sowieso best :)
|
bwaoh IMO niet, ze hadden van het geld dat ze hen moeten betalen weer iets van 5 kleine bandjes kunnen booken
|
het gaat wel weer goedkomen denk ik dit jaar...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan achteraf gigantisch te balen dat je ze gezien hebt terwijl je ze amper kende terwijl je nu helemaal fan bent ;) |
Citaat:
Ik heb elk jaar op Lowlands wel minstens één Grote Ontdekking. En ik baal er nog steeds van dat ik in 2000 The Sins Of Thy Beloved en At The Drive-In niet kende en niet gezien had. |
hmm Opeth is natuurlijk wel gaaf. Sowiezo willen we met onze vrienden groep weer eens naar een festival toe.
|
OMFG!! Ik las op de site van 3voor12 dat Adult. op Lowlands komt! :cool: Misschien toch eens gaan sparen voor een kaartje...
|
ik wil ook maarrrr
op 29 en 30 augustus heb ik opnames voor mijn soap :( :( dus kan ik niet heen!!!! *boehuuuu* sjit jammer maja |
starsailor is bevestigd
|
Citaat:
je zeep? |
wat veel bevestigingen opeens
|
Citaat:
|
ik hoop nog op the white stripes (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en wat gerlo zei is ook waar |
Citaat:
dat is sinds mojo er is een beetje verandert, maar die grote bands als korn doen mij weinig... (ik heb ze ook bewust gemist vorig jaar) geef mij maar 5 keer een band als face tomorrow... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Datsuns zjn bevestigd.
|
cool, de guano apes komen ook :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |