![]() |
ik wil je helpen!!! [schrijfsel]
zoveel weggestopt
om nooit meer te vinden zoveel verborgen voor jezelf zoveel tranen van verdriet om er niet uit te komen praten lukt niet verzwegen voor jezelf die pijn in je ogen die ik niet kan wegvegen helpt het als ik zeg dat ik van je hou? dat ik er altijd voor je ben en dat ik je wil helpen te vinden wat je zoekt ook al is het zo moeilijk? zoveel woorden hangen in de lucht ik wil ze pakken in mijn hoofd stoppen en luisteren naar de zinnen, het verhaal dat jou zo verdrietig maakt... ik weet het, het is geen 'goed' gedichtje in de zin van vorm rijm enz. Maar ik moest dit gewoon opschrijven, en dat is niet eens helemaal gelukt want er zit vanalles in mijn hoofd maar het komt niet goed op papier. Weet iemand hoe ik dit kan verbeteren, want ik wil dit graag aan iemand geven (degene waarover dit gaat) maar dan wil ik het nog wel verbeteren enzo |
duidelijk gevoelsgedichtje, gevoel en boodschap zijn duidelijk, wat dat betreft is je gedichtje geslaagd...
|
ik kan zelf helemaal niet dichten dus daar kan ik je niet mee helpen, maar wou toch even zeggen dak hem heel mooi vind.
vooral in het begin, net of je me van binnen raakt ofzow. naja ik vind hem in elkgeval wel goed! |
ik vind je gedicht geslaagd!
|
als je het iemand wil geven, kan je het beter zo houden, nu is het precies wat je wilde zeggen
|
ligt het aan mij of gooi je tt en vt door elkaar?
|
Prachtig..*is stil*
|
Ohw dit gedicht is zo lief! Wel verdrietig natuurlijk, maar echt heel heel "teder" ofzo...
Mooi! P.s. misschien heeeeel misschien vind ik het toch mooier zonder de 3e strofe eigenlijk... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |