![]() |
Ernstig overgewicht?
Zijn hier ook mensen die ernstig overgewich hebben?? en daar met mij over willen praten?
ik ben m15 1,87m 120+kilo bmi +\- 32 |
niemand reageerd.. DAS GOED!
|
Citaat:
Er zijn zoveel mensen die hier niet iedere minuut van de dag kijken ed. Heb gewoon eventjes geduld en wie weet reageert er dan nog wel iemand. |
nee ik reageerde ff zodat de topic wat langer bleed staan :o
en die reactie was als grap bedoeld |
sorry, k heb geen overgewicht. ik ken ook niet 1,2,3 iemand die t heeft...
|
Ik heb overgewicht, maar waar wil je dan over praten?
|
Ik heb ondergewicht...
1.80m en 55kg. :o Heb je dus ook niets aan. :p Dat is overigens ook niet leuk hoor, want ik heb er o.a. astma door en ben erg kwetsbaar (letterlijk). |
ondergewicht.. ja dat heb ik als baby gehad :eek:
maar ik wou wel weten hoe jullie daar mee om gaan, hoe het jullie beinvloed en wat jullie er aan willen doen |
maar ik heb zelf een beetje het idee gekregen dat er weinig aan te doen is.. ik fitness nu wel 2x in de week maar het zchijnt neit te helpen..
tijd dringt wel, zo word ik niet ouder dan 20 |
toch naar een dietiste gaan?
je moet natuurlijk wel het vet verbraden en niet spierweefsels:) ik ben er ook geweest en nu heb ik een aangepast dieet (y) |
Citaat:
En idd, naar een dietiste, wie weet helpt het. Behalve sporten heeft je eetpatroon natuurlijk ook (veel) invloed. Of misschien is er iets anders aan de hand (trage stofwisseling ofzo bv.). |
Citaat:
|
Om gewicht te verliezen moet je zowel meer bewegen als minder calorieen binnenkrijgen. Dat is moeilijk alleen, ik zou echt naar een dietiste gaan
|
Citaat:
|
Citaat:
je moet wel vet verbranden en geen spierweefsels verbranden. en eet kleine beetjes:) nooit maaltijden overslaan! tja dat hoorde ik allemaal van de dietiste. wij ontbijten vaak laat in het weekend en dan had ik de neiging om de lunch over te slaan:S das dus niet goed |
ga wel vet verbranden ja, geen spieren opbouwen!!
ik zou idd naar een dietiste gaan! misschien is je schildklier niet in orde, en heb je medicijnen nodig ofzo.. een goede vriend van me heeft dit ook! |
Ik heb ook overgewicht en ik ben ook bij de dietiste geweest een tijdje gelede.
Eerst lukte het goed maar toen kwam ik in een moeilijke periode en vanaf toen lukte het nie meer. Maar ik probeer ht nog steeds elke keer. Je krijgt bij de dietiste te horen hoeveel je mag eten van elk product en welke producte je nit mag wel mag en soms mag. Het is wel handig maar na een tijdje kun je het wel alleeen af. |
de 1e kilo`s gaan snel en voor de rest heb je gedult en disipline nodig:)
|
wat is de reden van je overgewicht is dat puur door teveel eten of niet?
|
Kijk ik eet gewoon normaal en soms minder dan mijn slanke vriendinnen maar het komt door de verbranding... noga
Veel mensen die verbranden calorien gelijk en worden geen onsje zwaarder en bij mij is dat juist het tegenover gestelde ik kan er dus niet veel aan doen. Maar probeer steeds opnieuw om af te vallen en het is heel lastig. Ooit zal het me lukken want ik wil later echt geen 200 kilo wege!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! |
Ik wil sterk(er) worden, maar fitness is gewoon wat oefeningen.. en daar moet ik in totaal 4km per keer voor fietsen dus das ook wel weer goed
|
Citaat:
|
ik ben 17 jaar, 1,74, en 90 kilo (n)
|
samen afvallen? ;)
|
ik ben een m van 18
1:84 en 78 kg :) hoe moet je bij komen ik kan als eten en ik word niet eens zwaarder :mad: al ik eet ik een heleweek friet ik word niet zwaader :mad: |
ojaa ik zit nu op een vriend gebruikersnaam :D
|
nu ontopic blijven:)
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=472658 |
(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |