![]() |
Heb jij een vibrator?
zo ja, wat voor een? foto misschien? :)
|
Nee, gelukkig niet. :)
|
mn zus heeft wel een dildo;
stel je een aubergine voor; daar heb je zon groen ding aan de bovenkant; dus dat trek je eraf en dan heb je die dildo :cool: aubergine is van plastic en die dildo zit dus verstopt in de aubergine :D |
nee, maar zou er op zich wel een willen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, dan liever geen vibrator... |
Wij hedden hier een keer een aannemer over de vloer, en die stuurde mij nog even naar de Gamma. In die tijd is-ie dus gaan snuffelen, vond een naaktfoto van mij en ook nog ons speeltje.
Dus kreeg ik meteen een onoirbaar voorstel tijdens de thee middagpauze. Dan voel je je niet zo veilig. Waarom denken mannen toch dat als je van sex\met je vriend houdt, je ook best sex met hun zou willen? |
Citaat:
ik heb best een makkelijke ma ofzo..ze weet het ook dus :P |
Citaat:
|
je moet niet iedereen over 1 kam scheren.. dom kind
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, geen vibrator. maar wel een vriendje :)
|
Nope. Nog niet de moeite waard gevonden om er geld aan uit te geven - misschien als ik wat rijker ben dan nu, en als ik op kamers woon...
En ik heb zojuist onder de douche bedacht dat ik daar waarschijnlijk ook geen orgasme van zou krijgen, maar dit terzijde:) |
Ik wil er best eentje hebben.. alleen volgens mij maken die dingen herrie (BRRRRZZZZRRRRRRRR) en ik woon in een heel gehorig huis..
|
Citaat:
"Goh wat een vervelend gezoem gisteren, kon de hele nacht niet slapen, en dan die kreunen er tussendoor..." -"Ehhh.. sjah... last van een wespennest" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze heeft hem van haar vriend gehad voor de grap, vandaar dat ik het weet |
Nee, ik heb er geen een.
|
Ik ook niet. Maar lijkt me wel geil :P
|
Nee heb er geen en eerlijk nu ook niet echt behoefte aan :)
|
Nope, geen behoefte aan.
|
topic starter begint!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*zucht* :rolleyes: er staat bij: "foto misschien"? ..... |
Citaat:
|
Jah maar is in een jaar tijd nog maar 2x gebruikt.
|
in het bezit van 2 vibrators :)
worden af en toe gebruikt... |
Citaat:
geen idee waarom maar hij wil dat graag? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wel...echt chill ding, voor als je vriend niet in de buurt is of als je er geen hebt.
|
Citaat:
|
Bij mij thuis ligt er een van mijn vriendin en ik heb er een op zakformaat gekocht voor bij haar thuis...
Die dingen maken niet eens zo gek veel lawaai (of sluiten jullie op het electriciteitsnet aan ofzo!?) |
Citaat:
Nou, op krachtstroom voor degenen onder ons die wat moeilijker komen. |
Citaat:
Trouwens... ging jij het forum niet vaarwel zeggen? :confused: :p :o Niet dat ik je weg wil hoor! :o Maar zie je wel, zoals we al hadden gezegd: Je komt toch wel weer terug... ;) :D |
Citaat:
kan een jongen dat ook doen bij een meisje? (Zal vast wel) en hoe duur is zoiets? lijkt me wel wat om een keer te proberen :rolleyes: |
Citaat:
Jaja , ik weet het. Maar jullie komen soms zo grappig uit de hoek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@jou duiveltje, je kunt dat prima bij je vriendin doen, is leuk en spannend (in het begin) maar vooral erg geil :D @poesiefox, kinky, wij durven het niet aan op krachtstroom :p |
Citaat:
|
Citaat:
van haar, ok, van jouw WHY!? :p |
Citaat:
|
nee, lijkt me op zich best wel leuk, maar ik heb nog niet de moed gehad er eentje te kopen :o ...
en natuurlijk ga ik dan voor de enige echte tarzan ;) of de jane, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat wat is :confused: ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51. |