![]() |
Luchtjes
Bij gebrek aan een topic hierover:
Welk geurtje draag je vandaag? Ik: Jill sander - Sun Dagelijks afgewisseld met: Davidoff - Cool water Tommy Hillfiger - Summer Binnenkort wordt toegevoegd: CK - contradiction Toevoeging: Welk luchtje wil je aan het andere geslacht aanraden? |
armani mania
|
Hugo Boss - Hugo Woman
heb ik al 4 jaar ofzo Voor mijn verjaardag gekregen CKone en coolwater, niks voor mij! |
framboos eau de toilette van Yves Rocher,zo een mini flesje. (y)
|
Dove deo :o
|
gucci rush
|
Citaat:
|
Davidoff cool water women
|
Citaat:
|
Armani Mania afgewisseld met de dure luchtjes van m'n vader......(ik leen veel van hem.... :o )
|
Ik vind luchtjes werkelijk waar walgelijk. Niet doen. Liever zweetlucht.
|
Ik draag eigenlijk nooit luchtjes, alleen deo :)
|
D&G Light Blue
Hugo Boss- Boss woman Esprit- For my peace Dior- Addict Body Shop- White Musk Davidoff- Coolwater Tommy- Tommy girl laatste 2 heb ik nooit op, esprit is heerlijk, lekker neutraal en gewoon jammie |
happy (clinique)
of Dalistyle of Flower (kenzo maar die is wel heavy) aanrader nog altijd Phoenix van Axe en de mannenvariant van happy |
ik vind het onzin als je niet uit huis gaat (Zoals ik vandaag) een luchtje op te doen (behalve deo dan :) )
dus heb ook nix op :P |
ik wil zooooooooo graag Angel van Thierry Mugler
maar hijs zooooooooooo duur!!!!!! verder heb ik natuurlijk Tommy Girl, vink niks meer aan. gucci rush geweldig en nog 1 weet ff niet welke, hijs rood dat wel en diesel green |
Ik heb geen verstand van dure luchtjes, gelukkig. Ik weet wel nuttigere bestedingsbronnen voor mijn zakcentjes.
|
Citaat:
|
meestal adidas (moet zeggen dat het nu nog maar heel soms voor komt dat ik iets op doe)
soms babydoll van ysl, rose ispahan van yves rocher iets vaker, starry night eigenlijk nooit meer. dat vind ik een beetje een oma-luchtje. vandaag niks op, ja deo... |
al 2 jaar lang white musk van the body shop,mischien tijd voor afwisselling en es white musk van een ander merk proberen,ben echt gek op die reuk er van.:)
|
j'adore van dior (*snuift nog eens diepjes in haar sjaal, werpt haar hoofd in haar nek en denkt: waahaaa lekker*)
|
Ik heb en draag: Ralph Lauren, Mexx en Eau D'Eden ofzo. Allemaal zeer chill.
|
Kheb Wild Wind van Gabriela Sabatini en Adidas Sport en een geurtje van de Body Shop, Moonflower en die is echt t lekkerste!
Vandaag heb ik Adidas op geloof ik |
Ik wissel regelmatig af met de volgende geurtjes:
- naomagic (naomi campbell) - adidas (de gele versie) - green tea - the healing garden - mandarine - the healing garden |
Ik heb Bruno Banani en verder niks :)
|
Vandaag Chanel- Alure :)
|
vandaag: naomagic (naomi campbell)
verder heb ik: diesel - plus plus noa - chacarell *of hoe je het ook schrijft :confused: * mexx - die gele |
Route 66 heb ik, vind ik wel ok eigenlijk.
|
Heb nu Magic Garden op :)
Verder soms CKone, Cool water of uhh..iets frans, kan ff niet op de naam komen, tis iig lekker fris (y) Vind ze allemaal niet zo perfect eigenlijk.. Magic Garden wat te zoet, CKone wel erg lekker..maar tis t toch niet helemaal, Cool water te overheersend en die laatste vervliegt te snel. Dus als iemand nog een tip heeft :p |
Citaat:
hoe punk is dat :p |
Ik draag nu Aqua Di Gio(Armani)
Voor de Gurl..Tommy Hilfigher |
voor de heren: Jean Paul Gaultier, le male (y)
|
jill sander sun, vandaag nog nieuw flesje gehaald.
Heeerlijk :) |
Wat is er mis met gewoon schoon en fris gewassen?
Je eigen luchtje is nog het lekkerst, vers zweet stinkt ook niet. Als je maar vaak genoeg wast, of gewoon even een speoltje onder de douche met water. Hmm, ik speel vals, ik scheer mijn okkeltjes, dus daar blijven geen luchtjes in hangen. Ik heb het eens getest: hoe lang kan ik niet douchen en toch nergens naar ruiken? Antwoord: drie dagen. Dan kan ik mijn neus onder mijn arm steken en nog ruik ik hooguit een flauw deo luchtje, Rexona in mijn geval. Ik zweet niet! Maar dat was een test, normaal douch ik dagelijks. Met water. |
Ik denk dat die test van je een stuk betrouwbaarder is als je die laat uitvoeren door een ander :p je bent zo gewend aan je eigen lichaamsgeur (wat niet alleen met zweet te maken heeft) dat je dat gewoon nauwelijks meer ruikt volgens mij.
|
Vandaag: Lacoste pour Homme, die is echt :cool:
|
ik heb gisteren 'Manifesto' van Isabella Rossellini gekregen, mmmmmmmm :D !!!
ik denk dat ik die maar op ga doen vandaag. |
ik heb thuis liggen: naomagic, omdat ikt heb gekregen en de andere lekkerste geurtjes op mijn werk mag opdoen:
ralph,mexx women, dior addict, gloria. en voor t andere geslacht: mexx men(blauwe fles(Grrrrr) en boss in motion |
versace red jeans nu
en ik weet echt niet wat ik hier heb allemaal.. |
heb eigenlijk alleen als ik uit ga een luchtje op.. dan heb ik jean paul caultier
door de weeks gewoon deo! die is vaak ook nog reukloos :) ruik gewoon lekker van me zelf :P |
sui love [anna sui]
noa [cacharel] en heel soms white musk [body shop] |
Even promogirl spelen. Geen luchtje , maar wel superspul :
http://www.deoleen.nl/producten/images/deored.jpg je zweet echt bijna 0.0 meer, en wat er nog uitkomt ruikt 0.0 |
Tommy girl
Tommy - T-girl Ralph lauren - Ralph D&G - Light blue naomi - neomagic |
Ik heb hier staan:
D & G - Light Blue Hugo Boss - Deep Red Jill Sander - Sun DKNY - The Fragrance Estee Lauder - Pleasures Intense (beetje erg zoet) Tommy Girl (niet lekker) En een hele zooi luchtjes van Adidas, Oilily enzo :) |
ck be gucci rush en emporio armani
|
Citaat:
|
Heb net nieuwe Puma - Flowing
Maar ik gebruik niet elke dag, licht er aan of ik zin heb om parfum op te doen en anders alleen als ik uitga. Deo gebruik ik wel elke dag |
Citaat:
Echt de beste deo die er is :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |