![]() |
Moddergevecht!
Hey allemaal!
Wie van jullie heeft er wel es meegedaan aan een moddergevecht en hoe vonden jullie dat...? Zo nee, lijkt het jullie wel leuk om er is aan mee te doen? :D |
Blow me.
Ehm, nee nooit. Het lijkt me niet enigszins nuttig, dus NEE? |
ehm...mjah lang geleden....werd erin getrokken en vond het niet echt grappig :(
|
jah, op kamp van de vksj :) ploetertocht
kvond het wel leuk, maar ik twas beetje koud en de modder was koud en de modder zat tot in m'n ondergoed (en ik had m'n maandstonden, dus dat was niet zo prettig :p) maar voor de rest was het wel (y) |
Citaat:
|
Als er nu dan een moddergevecht georganiseerd zou worden... wie zou er dan mee doen? :D :rolleyes:
|
Met een vriendin, op m'n tiende ofzo. Op haar balkon. De planten vonden het niet zo leuk als wij, geloof ik. :o
|
Ik haat modder :|
|
Bijna vergeten.. Vorig jaar, aan het eind van het jaar, hadden we een zogenaamde poldersportdag. Die hield in dat je op tien originele manieren de sloot over moest. Mij lijkt het onnodig om te vertellen dat ik er zo goed als alle keren in ben gevallen. Een keer of drie uit mezelf, en een keer of vijf doordat mensen het nodig vonden om andere mensen in het water te duwen. En tja, zo schoon zijn die sloten niet.
Gezellig. Het ergste was nog wel dat ik daarna een uur naar huis moest fietsen, in de stromende regen. Ik heb medelijden met de mensen die mij toen zijn tegengekomen, want die moeten de schrik van hun leven hebben gehad. Mooi niet dat ik dit jaar meedoe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
nee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik heb nog nooit meegedaan met een moddergevecht. Hoewel ik het best eens zou willen doen met mijn vriendin. :o ;)
|
aan het einde van groep 8 gingen we met zn allen naar de Bieschbos (?) en daar hebben we 1 groot moddergevecht gehouden, best vies.
|
Ja, iets dat erop leek iig
|
uhm, nee, lijkt me wel leuk.
Heb wel zoiets een keer gedaan met survival, maar dat kan je niet echt een moddergevecht noemen |
Nee. Maar ik zou het heeeeel graag willen!!!!
|
Half ;).
Nee, lijkt me niets, nooit gedaan gelukkig. |
Hmm... nou een beetje. Met wadlopen op schiermonnikoog, dat was niet echt geweldig. Zeker als het in je oog zit enzo
|
Nee, heb ik nooit aan meegedaan, en eigenlijk hoeft dat ook niet, lijkt me vies. :(
|
nee. zou ik ook niet willen.
|
lang geleden..
wil ik opzich nog wel een keer doen... hartje zomer ofzo... |
Citaat:
als ze zoiets hier in de buurt zouden doen, zou ik wel meedoen hoor :) |
I loooooove modder!!
Ik vind het niet erg om vies te worden... lekker juist :D |
Ik vind schuimparties al smerig, dus bedenk maar wat ik van moddergevechten vind.
|
Ik heb nog NOOIT in de modder gespeeld
http://www.wadway.nl/debros/brorechts.jpg owacht :o erm ... :o |
Nee.. lijkt me ook niks.
|
Das zo glad..
|
Modderworstelen is leuk om naar te kijken......
*grijnst* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59. |