![]() |
Hoe was je eerste zoen?
Er zijn al veel topics over HOE je voor de eerste keer moet zoenen, maar hoe was jullie eerste keer eigenlijk? En waar?
Die van mij was bij mijn vriendin thuis, we keken elkaar lief aan en begonnen elkaar op de mond te kussen en later ging onze tong in elkaars mond... En bij jullie? |
Ik was bij afscheidsfeest in de 2e klas en een jongen waar ik al mijn hele leven verliefd op was liet merken dat ie me wel zag zitten :D Toen vroeg die of ik even een stukje mee wilde gaan lopen, hij sloeg ze armen om me heen en keek me heeeeeel lang diep in me ogen :o En toen...tja :D :D Ik had niets met em, kreeg ook niets met em maar het was wel een zoen om nooit te vergeten :rolleyes:
|
Hmm..
Vaag, een hele knappe jongen kwam naast me zitten en keek voordurend naar me.. hij wou armpje drukken, als hij won mocht ie me kussen, ik was nogal overdonderd, zei ja.. Njah hij won... dus, ja, zon kronkelde tong in je giecheltje :p Toen vond ik er nix aan, maar met me vriend... HALLELUJA :D :cool: Liefs Angela p.s: Was een een bestaria, een drukke, op koninginnedag.. |
Zoek
Mijn eerste zoen was niet leuk als ik hem vergelijk met andere zoenen. Hij was net een op hol geval geslagen wasmachine (n) |
Mn eerste zoen was buiten op straat (was gelukkig wel aardig donker) en het was erg leuk :D
|
mijn eerste zoen was gewoon GOOR! hij was het voorbeeld van een staafmixer blegh!
maar met alle andere jongens was het tot nu toe errug fijn :D |
de eerste was heel spannend vooral. Maar wel lekker daardoor. En wijs dat ik het vond daarna. Mja, ik was toen 8 ofzo. :D
|
mijn eerste zoen was in de bios, de film was al afgelopen maar we waren een beetje langer blijven zitten, waarom weet ik nog steeds niet haha nou en ik ging recht staan om te vertrekken maar dat ging dus mooi nie door. hij ging ook staan, pakte me vast rond mijn middel en begon me te zoenen, ik kon geen kant op! (niet dat ik dat wilde hoor ) ;)
terwijl we bezig waren kwam er al een schoonmaakster binnen en werden we dus zogezegd betrapt hihi :D de eerste zoen zalk nooit vergeten :D :D :D :D |
heel romantisch :) *zwijmel*
|
mijn eerste zoen was bij een vriendin thuis, hij gaf de hint dat zij even weg moest gaan :P we kletsten wat en op een gegeven moment zoenden we gewoon.. ik vond het niet superlekker ofzo maar later ging het veel beter en werd het wel heel lekker :) :D
|
was op een hockeytoernooi met een jongen met wie ik heel gezellig heb gepraat. en op een gegeven moment ging ik slapen en stonden we even voor m'n tentje te praten.. en toen zoende hij mij. Naja, het was niet geweldig en ik vond het ook echt niet lekker.. (lees: wasmachine :o )
hehe, ach ja.. ik heb er geen spijt van gehad iig. |
mijn eerste zoen, was in hongarije, op reis met mijn vakantieliefje.
ik was 13 hij 16... Ja, hoe gaat dat? Het was donker, op straat, een doodlopend straatje, ik moest eigenlijk naar binnen en ineens waren wij aan het kussen. Echt vet was het niet, maar dat heb ik dus pas later ontdekt... ;-) |
Het was op vakantie in Drente.. ik was al een paar nachten sneaky met een jongen van ... 17? ( ik was 14) de tent uitgesneakt en de laatste avond weer.
Ik voelde al dat het ging gebeuren en ik vond het doodeng. Wij een stukje lopen bij een afgelegen stukje en we gingen zitten op een bankje. En toen sloeg hij zijn arme om me heen en hij zoende in me nek/ wang/ mond.. en toen met zijn tong erbij! Ik vond het dood eng.. !!! maar achteraf wel lachen als ik eraan terug denk.. ik zo jong en onervaren :) Ben een jaar later nog eens terug geweest naar die plek. van die jongen heb ik niks meer gehoord ;) |
Was bij mijn eerste vriendje, thuis. Leek me niet zo verstandig om als 2 jongens meteen midden op de straat te gaan zoenen :). Ik geloof alleen dat ik het de eerste keer nogal vies vond...moest er aan wennen om een tong van een ander in je mond te hebben :cool:
|
Was 15 en we waren aan het uitgaan. Ging nog heerlijk schattig *grijns* "Heej, die jongen daar vindt je leuk! Wat vind je van hem?" Morgan, heel droog: "Leuk."
Na geduw en getrek van vrienden en vriendinnen werden wij naar buiten gestuurd, waar ik bekende dat ik nog nooit eerder had gezoend en hij zei dat hij dat ook niet had gedaan. Maakten allebei duidelijk dat we verlegen waren, liepen een rondje, stonden stil bij een boom en zoenden dan toch echt. Duurde wel 30 seconden ofzo (wow :p) en Morgan was de volgende dag uitermate hyper. |
Citaat:
Ik vond het best lekker alleen een heel apart gevoel. Ondertussen ben ik wel eraan gewent, en niet zo'n beetje ook.... Zo goed? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was 13 en had mijn eerste vriendje (hij was 14). Hij had al twee keer gezoend, maar ik nog nooit. En ik durfde het ook eigenlijk niet :o Maar al zijn vriendjes zaten hem daar heel erg mee te klieren en daar had ie het wel vrij moeilijk mee :D
Op een avond waren we met zijn grote zus van 17 mee naar een studentenkroeg (nou ja, wij waren aanhangsel van zus want ze moest op ons letten). Zaten we daar met z'n tweetjes in een hoekje aan een tafeltje.. en toen ineens gaf hij me een kus op m'n wang en toen zomaar op m'n mond! En toen stak hij z'n tong er ook nog in! En ik weet nog dat ik echt dacht van help, wat moet ik doen met die van mij :D Al die vrienden van die zus natuurlijk helemaal vertederd door ons... Het was wel allemaal heel schattig maar qua zoenen op zich vond ik het toen echt vreselijk :D |
Nou... Het duurde 40 minuten :$, was ergens in een bos op een hardlooptoestel en het was niet eens zo heel vreselijk, hoewel ik nu een hekel aan die jongen heb
Ik zoende hem terwijl ik niet echt verliefd was en heb hem dat duidelijk gemaakt maar hij bleef maar achter me aanlopen (sms'en, mailen enz) en ik werd totaal gestoord van hem Gelukkig was een vriend van mij zo lief om tegen hem te zeggen dattie nu iets met mij had en sindsdien had hij door dat het echt niks ging en kon worden |
ik weet niet meer hoe oud ik was.. 13 ofzo? (iig altijd weer ouder dan mn zusje...al heb ik daar nu minder moeite mee dan eerst) en het was op vakantie en ik was niet echt verliefd en toen op een avond nam die jongen me mee naar zo'n paadje vlakbij een feest ofzo en toen zoende ie me en ik vond t echt vies en ik wou het ook niet, maar ik durfde niets te zeggen en hij zei dat ik heel goed zoende, maar ik vond t maar niets.. wel grappig als ik er aan terugdenk nu, maar wel jammer dat t zo gegaan is.. :D
|
Ik was 12 of 13 zat in groep 8, andere vriendin had al gezoend en ze vonden het tijd dat wij ook gingen zoenen. We waren in een parkje, waar we altijd 'rondhingen' en er was middenin een soort struik/bos ding. Zij zouden weggaan ;) en gingen aan de andere kant staan, zodat we het nog net zouden zien.
Stonden we daar voor elkaar. "Wil jij het?". Vroegen we elkaar. Uiteindelijk zoende we elkaar en het eerste dat hij zei was: Gatver :D. Maar bedoelde hij niet zo. Ik vond het spannend, heel spannend en heel raar. Ik vroeg me altijd af of die 2 tongen wel in een mond paste :o... Maar het paste |
Citaat:
Ik was oud (bij mijn eerste 'echte' zoen) en ik vond het niet echt smakelijk, om het heel zacht uit te drukken. Verder wil ik niet in details treden. ;) |
Dat was bij een feestje van een vriendin van mij met een jongen die ik nu nog geregeld spreek. Tsja, hoe was het? Ik vond het kei eng :o maar voelde me daarna ook wel een beetje stoer enzo :) Mjah, het was wel leuk eigenlijk en de jongen in kwestie is heel lief, dus het is wel leuk dat hij de eerste was. Maar het zoenen opzich... het wordt met de jaren beter laten we het zo zeggen :D
|
Geil. Beter dan ik had verwacht.
|
De eerste echte Ik was jong nog maar 19 jaartjes (:P) We hadden beide nog nooit gezoent, dus het was op zijn lichtst gezegd wat... vreemd. Maar niet geheel onprettig :D Zeer voor herhaling vatbaar ;)
|
Nat.
|
We hebben goed gelachen
|
ik vond het vies
mjah was 12 en het gebeurde tijdens een spelletje en ik weet nog dat ik toen dacht van nooooooooit en noooit weer maar ja als ik dat nu aan vriendinnen vertel lachen ze zich rot. |
MEt de jongen waar ik toen op verliefd was,ik was 14 jaar geloof ik. en we waren in een bos, daar hingen we altijd en ineens keek hij me aan en begon dan te zoenen, maar ik vond het net een washand die een beetje ronddraaide, vond er niets aan, NU WEL!
|
Mijn eerste zoen was toen ik 17 was(erg laat).
Ik wist bij mezelf toen ik het deed dat het het mooiste was wat ooit in mijn leven gebeurden. Waarschijnlijk was ik voor haar nr128. Maar voor mij betekende het heel veel. ik denk er nog veel aan. |
in één woord: GEWELDIG!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NÀT (n)
ik vond het niet echt wat |
Ik geloof dat ik 12 was ofzo het was echt heel erg, bij die jongen thuis op de bank. Zn tanden schraapte langs mijn tanden en toen vielen we ook nog van de bank af. T was echt verschrikkelijk.
|
16 jaar, eerste vriendje... en wel nieuwsgierig 'hoe het zou zijn'...
Jech, wat vond ik het vreemd en 'vies' toen... :D |
Citaat:
NOT! Ik vond het heel vies, al dat spuug in je mond enzo :D En het ging ook vrij.. hetzelfde.. weinig afwisseling enzo. Het was buiten bij mijn huis. Op mijn 16e (best oud eigenlijk.. ben nu nog maar 17 :) ) |
Citaat:
|
18 hier :o
ook laat :) maar ik vond het geweldig, ik was zo fucking zenuwachtig, maar toen het dan eindelijk gebeurde, moet ik t zegge dat ik het zeer aangenaam vond ;) |
Citaat:
Waarom heb je nooit meer gebeld http://www.smilies.nl/sad/cry.gif Wat was ik verliefd zeg echt dom. |
Wildvreemde knul, op kamp, ik vond hem niet eens leuk, maar ja, ik was\wel niewsgierig, dus liet ik toe dat hij steeds dichter tegen me aan kwam hangen en toen op me ging liggen en ik heb hem geloof ik nog een kusje gegeven en hij ramt er heel subtiel een pond ongekookte ossetong in.
Ik had mijn mond zo vol dat ik nauwelijks nog verstaanbaar nee kon zeggen, maar ik bleef het steeds zeggen. Het was zo goor! Och die arme jongen. Wat een afgang. |
Anders dan ik verwacht had maar zeker niet verkeerd !
|
Heel onverwachts, oud en nieuw toen ik 16 was geloof ik. Ik was vreselijk moe en werd de dansvloer opgesleurd, dus ik hang tegen die jongen aan, kon bijna niet op mn benen staan. Opeens voelde ik een kus, dat beviel me wel, dus ik deed mee. Ik heb me goed geamuseerd die nacht, het was heerlijk :)
Jammer dat het zo'n kneus is. |
ik was dertien... ik had een 'fuif' en verkering met een jongen. toen kwam een meisje met dropveters aanzetten en wij moesten naar elkaar toe eten... mensenmensen... ik schrok me kapot... na die avond niet meer met hem gezoend...
en ik werd erg misselijk van die dropveters.... |
rommelig :D
|
Mijn eerste zoen,toen ik net 15 was.
Jongen waarmee ik al 4 jaar op school had gezeten en 's avonds tijdens uitgaan tegenkwam. Begon met beetje dansen daarna wandelingetje buiten. Op gegeven moment pakte hij me vast en begon met als een gek te zoenen als een wasmachine :eek: en tot overmaat van ramp stonden we ook nog midden op de weg,toen er een taxibusje doormoest die als een bezetene om 2 uur 's nachts stond te toeteren :mad: Maar toch zal ik die zoen niet meer vergeten(ondanks dat de jongen een hufter 1e klas is (n) ) |
Eerste keer was met een meisje. Ik was 8, zij tien jaar ouder én de toenmalige vriendin van m'n vader. (Ja, klinkt was heel bizar.. :D). Het had verder niets te betekenen; ik was gewoon nieuwsgierig en zij moest het van mij laten zien. Voelde er verder niks bij. Ze is nog steeds een goeie vriendin van me. :)
M'n eerste échte zoen was toen ik 12 of 13 was met een goeie vriend in het bos bij zonsondergang (toen we dachten verliefd op elkaar te zijn :p ). Niet echt bijzonder, maar ook niet vies. Met mijn vriendinnetje nu is het ronduit geweldig. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |