Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nieuws, Achtergronden & Wetenschap (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=40)
-   -   bush mag alles maken (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=46956)

onzinnigegothic 08-04-2002 18:38

bush mag alles maken

laatst was er op het journaal het bericht dat sharon zij dat hij van arrafat afwil, daar werd een enorme heisa van gemaakt, ambasadeurs teruggeroepen enz enz.
een uurtje of wat later zag ik op cnn bush en blair een persconverentie geven over dat bush van saddam hoesijn afwil, en dat blair hem daarbij wil helpen, en dat mag wel,
dit is toch te gek voor woorden

PFP 08-04-2002 18:41

Citaat:

onzinnigegothic schreef:
laatst was er op het journaal het bericht dat sharon zij dat hij van arrafat afwil, daar werd een enorme heisa van gemaakt, ambasadeurs teruggeroepen enz enz.
een uurtje of wat later zag ik op cnn bush en blair een persconverentie geven over dat bush van saddam hoesijn afwil, en dat blair hem daarbij wil helpen, en dat mag wel,
dit is toch te gek voor woorden

Vind ik ook Arafat en Saddam zijn 1 pot nat en moeten allebei worden verslagen net zoals die troep idioten die hen volgt.!

disaster 08-04-2002 19:05

Citaat:

PFP schreef:

Vind ik ook Arafat en Saddam zijn 1 pot nat en moeten allebei worden verslagen net zoals die troep idioten die hen volgt.!

:rolleyes:

verschil is natuurlijk wel sharon dan ook weer net zo fout is als arafat en saddam...

onzinnigegothic 08-04-2002 19:10

in irak is bush straks net zo fout bezig als osama ben ladin, dus ik zie de gelijkenis wel

AGH 08-04-2002 19:30

Precies, Bush is op dit moment net zo fout bezig

PFP 08-04-2002 19:42

Citaat:

disaster schreef:

verschil is natuurlijk wel sharon dan ook weer net zo fout is als arafat en saddam...

Behalve dan dat Sharon gekozen is via democratie en hij zijn land verdedigt

AGH 08-04-2002 19:49

Gekozen mensen kunnen toch ook fout zitten?
Zonder aanval trouwens ook geen verdediging.....
Of is dit preventieve verdediging?

PFP 08-04-2002 19:51

Citaat:

AGH schreef:
Gekozen mensen kunnen toch ook fout zitten?
Zonder aanval trouwens ook geen verdediging.....
Of is dit preventieve verdediging?

Het is zelfverdediging. Ik persoonlijk zou er niet mee zitten als Sharon al het palestijnse gebied zou innemen. Wie niet horen wil moet maar voelen. En ja dat vind ik een goede spreuk or whatever

Mitros 08-04-2002 20:07

Citaat:

PFP schreef:

Behalve dan dat Sharon gekozen is via democratie en hij zijn land verdedigt

Hitler werd ook democratisch gekozen, is dat een vrijbrief om Oorlogsmisdaden te begaan:rolleyes:

PFP 08-04-2002 20:10

Citaat:

Mitros schreef:
Hitler werd ook democratisch gekozen, is dat een vrijbrief om Oorlogsmisdaden te begaan:rolleyes:
ja vind ik wel

Mitros 08-04-2002 20:15

Citaat:

PFP schreef:

ja vind ik wel

Laten we dan maar hopen dat Onze eigen Sharon, Pim F. aan de macht komt en jou eens onder handen neemt:rolleyes:

PFP 08-04-2002 20:16

Citaat:

Mitros schreef:
Laten we dan maar hopen dat Onze eigen Sharon, Pim F. aan de macht komt en jou eens onder handen neemt:rolleyes:
Ach dat zegt alleen iemand die niet verder kan denken dan wat zijn vrienden hem vertellen :rolleyes:

Mitros 08-04-2002 20:20

Citaat:

PFP schreef:

Ach dat zegt alleen iemand die niet verder kan denken dan wat zijn vrienden hem vertellen :rolleyes:

Ik ben een FB, dus heb ik geen vrienden en Social Life enzo, dus bedenk ik mijn mening dus toch zelf:rolleyes::D

PFP 08-04-2002 20:23

Citaat:

Mitros schreef:
Ik ben een FB, dus heb ik geen vrienden en Social Life enzo, dus bedenk ik mijn mening dus toch zelf:rolleyes::D
Oh dus je bent nog te Beinvloeden?

:D

Mitros 08-04-2002 20:28

Citaat:

PFP schreef:

Oh dus je bent nog te Beinvloeden?

:D

Niet door Rechtse ventje's die denken stoer op Internet te kunnen doen...

waaromniet? 08-04-2002 20:34

Mitros en PFP, stoppen, NU

Jizo 08-04-2002 20:36

Van mij part zet je ze allemaal af Sharon, Arrafat, Bush en Saddam.....zijn we daar ook vanaf

DruidessI 08-04-2002 21:26

Citaat:

PFP schreef:

Het is zelfverdediging. Ik persoonlijk zou er niet mee zitten als Sharon al het palestijnse gebied zou innemen. Wie niet horen wil moet maar voelen. En ja dat vind ik een goede spreuk or whatever

Zelfverdediging? Wie verdedigt zich nu tegen wie?

Suzan

kHebTrekInWatLekkers 08-04-2002 21:38

Kom nou... Denken jullie nou echt dat Arrafat achter al die zelfmoordaanslagen zit? Wat een flauwekul....
Het probleem is juist dat arrafat geen controle heeft over een stelletje fundemantalisten die graag met lucifers spelen...

Als men in dat gat vrede wil hebben moet er een nieuwe sterke Palestijnse leider komen en een Israelische Premier die niet zo bekrompen is.

En persoonlijk vind ik het ook wel heeeeel verdacht dat Amerika opeens weer achter Hussein aanrent, precies wanneer hij een de olieproductie heeft stilgelegd voor een maand.....

onzinnigegothic 09-04-2002 16:17

Citaat:

Jizo schreef:
Van mij part zet je ze allemaal af Sharon, Arrafat, Bush en Saddam.....zijn we daar ook vanaf
ja precies
good riddance
is het meteen een stukje vrediger op deze aardbol

PFP 09-04-2002 16:19

Citaat:

DruidessI schreef:

Zelfverdediging? Wie verdedigt zich nu tegen wie?

Suzan

Israel verdedigt zichzelf tegen de Islamieten zou ik zo zeggen:rolleyes:

PFP 09-04-2002 16:19

Citaat:

Mitros schreef:
Niet door Rechtse ventje's die denken stoer op Internet te kunnen doen...

:confused:

AGH 09-04-2002 16:38

Een verdediging zonder fundamentele basis is volgens mij geen verdediging, maar gewoon een aanval.
Of vormen de 'aanvallen' van Palestina de basis tot preventieve verdediging?

Verdediging houdt voor mij in dat klappen worden afgeweerd, niet dat er klappen worden uitgedeeld uit voorzorg....

Mujahid 09-04-2002 16:40

Citaat:

PFP schreef:

Israel verdedigt zichzelf tegen de Islamieten zou ik zo zeggen:rolleyes:

Sinds wanneer is het woord islamieten synoniem aan Palestijnen. Ik dacht trouwens dat er ook een boel Christelijke Palestijnen zijn. :rolleyes:

JJzD 10-04-2002 04:21

Citaat:

Mujahid schreef:

Sinds wanneer is het woord islamieten synoniem aan Palestijnen. Ik dacht trouwens dat er ook een boel Christelijke Palestijnen zijn. :rolleyes:

die moeten romeinen 8 dan 's lezen!!!!!

en de extreme organisaties die de problemen geeft (hamas en jihad) zijn echt islamitisch

maar idd bush kan nu alles maken onder het mom van terrorisme bestrijding. de amerikanen zijn doodsbang en steunen hun "m8ige leider die van aanpakken weet"

zijn tegenstanders krijgen gewoon geen enkele voet aan de grond door hun zo verheerlijkte patriotisme

krijgen we over 15 jaar ok amerikanen die roepen:"wir haben 's nicht gewusst"??

Mujahid 13-04-2002 18:41

Citaat:

JJzD schreef:

en de extreme organisaties die de problemen geeft (hamas en jihad) zijn echt islamitisch

1) Als je het over Islamieten heb, dan heb je het over zo'n 1,5 miljard mensen. Door moslims als terroristen af te schilderen stigmatiseer je een groot deel van de wereldbevolking ten onrechte.
2) In het journaal worden de Israelische soldaten toch ook geen joodse soldaten genoemd? :rolleyes:Wel consequent blijven dan:

maar idd christelijke bush kan nu alles maken onder het mom van terrorisme bestrijding.

3) Lekker makkelijk de schuld afschuiven op een verzetsorganisatie ? Je gaat voorbij aan de oorsprong van verzetsorganisaties als Hamas: de tientallen jaren van vernedering, bezetting, onderdrukking, verdrijving, systematische toeeigening van land en massaslachtingen (de meest recente die in Jenin ). Je kunt je beter afvragen waarom niet iedereen de wapens opneemt tegen de Zionisten.

JJzD 14-04-2002 20:09

Citaat:

Mujahid schreef:

1) Als je het over Islamieten heb, dan heb je het over zo'n 1,5 miljard mensen. Door moslims als terroristen af te schilderen stigmatiseer je een groot deel van de wereldbevolking ten onrechte.

niet zo steigeren. ze zijn islamitisch en face it; sommige van je geloofsgenoten gaan gewoon te ver. ik stigmatiseer niet met zeggen dat die verzetsorganisaties moslim zijn. niet overal iets 8er zoeken.

Citaat:

2) In het journaal worden de Israelische soldaten toch ook geen joodse soldaten genoemd? :rolleyes:Wel consequent blijven dan:

ze melden toch ook niet dat als marokkanen iemand in elkaar schoppen datdeze gozers zwart haar hadden??

Citaat:

maar idd christelijke bush kan nu alles maken onder het mom van terrorisme bestrijding.
stigmatiseren enzo. en die gozer is net zo christelijk als dat de hamas moslim is.

Citaat:

3) Lekker makkelijk de schuld afschuiven op een verzetsorganisatie ? Je gaat voorbij aan de oorsprong van verzetsorganisaties als Hamas: de tientallen jaren van vernedering, bezetting, onderdrukking, verdrijving, systematische toeeigening van land en massaslachtingen (de meest recente die in Jenin ). Je kunt je beter afvragen waarom niet iedereen de wapens opneemt tegen de Zionisten.
daar ging het niet om :rolleyes:
ga jij nou ook al sl8offer spelen??

autodropje 14-04-2002 20:34

Citaat:

PFP schreef:

:confused:

:mad: was jou niet hierboven door waaromniet? gevraagd hierover op te houden? :mad:

PFP 14-04-2002 20:57

Citaat:

autodropje schreef:

:mad: was jou niet hierboven door waaromniet? gevraagd hierover op te houden? :mad:

Ik zeg toch niets:rolleyes:

Dutchy15 14-04-2002 21:27

Citaat:

PFP schreef:

Ik zeg toch niets:rolleyes:

Soliciteer je weer :rolleyes:

Sorry FB's

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43.