![]() |
Baas van scholieren.com
Wat zou jij gaan doen of veranderen als je voor één dag de baas van scholier.com zou kunnen zijn? Dus ook van het forum en je kan alles doen wat je wilt. Ik weet nog niet wat ik zou doen...
Getypt door Rawsteel. |
Citaat:
|
Ik voel me iedere dag weer de baas van het forum, telt dat ook??
|
Citaat:
Ik zou niets veranderen btw. |
Weet ik veel wie de baas is. Ik bedoel maar dat je dat moet voorstellen. Het zal wel ook helemaal niet kunnen.
|
Ik zou vet mooier maken en minder topics laten sluiten.
|
De 'baas' van scholieren.com... :rolleyes:
|
Ik ben de phokking baas.
Nee ehm, ik zou vooral de look aanpassen en wat fora aanpassen, weghalen en toevoegen. :) En ik zou Koen bannen. :D *zwaait* |
Ik zou mensen bannen die onzinnige vragen stellen..! ;)
|
ik zou dat hele forum weg doen
nergens goed voor |
Ik zou de lay out veranderen en meer functies toevoegen maar verder niks :p
|
een aantal smilies toevoegen, maar verder niets.
|
Citaat:
|
de kantine deleten ;)
|
de naam veranderen in perseus.com ;) :p
|
Iedereen bannen.
|
Ik begin er niet aan, veel te veel werk :D
|
Citaat:
|
niet meer zo geel....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar die kleur is juis zo mooi herkenbaar!
Je ziet van veraf wie in het lokaal op scholieren.com zit! |
Dat gele is het hele forum, zonder geel is het niks! :p
oh en ik zou een paar smilies toevoegen en afschaffen dat een quote met plaatje veranderd in [afbeelding] |
Citaat:
mee eens, en de kleur geel is redelijk neutraal |
Citaat:
Ervoor zorgen dat leden zelf de kleurinstellingen kunnen kiezen en meer smilies. |
Citaat:
|
blaat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou iedereen naar me pijpen laten dansen.
Oh nee, ik zou de rolleyes smiley afschaffen.. ;) |
Citaat:
|
Been there... done that...
maar goed... nu? een aantal mensen bannen... En een beetje aan de look sleutelen... |
Ik zou sommige regels misschien wat versoepelen ofzo.. Niet zo moeilijk doen over offtopic gaan, Naam van DoP veranderen in Stukjes en Beetjes, zoals het lang geleden was:p Maja..naah..zou niet zo veel boeiends doen:) het beleid is hier opzich wel okee.
|
Ik zou
-Koffiemachine plaatsen -iedereen kan gratis sms'jes verzenden -regels versoepelen -webwinkel met scholieren.com artikellen openen Zoiets denk ik |
Hm... eigenlijk zou ik dat op dit moment niet echt weten. Het is ook een belangrijk gegeven of ik tijd heb op die dag he voor de baas te spelen, heb ook nog namelijk vele andere dingen aan mijn kop...
|
Permanente floodcontrol, en hier en daar een 'onverwachte' crash.
|
Ik zou alleen andere smileys toevoegen, de kleur vind ik wel ok. Mooi geel met zwarte letters :D
|
zorgen dat je verplaatste topics niet meer bij het onderdeel ziet staan waar ze niet meer zijn
|
Niets veranderen, maar stiekem alle IP's natrekken en kijken wie er allemaal wat voor dubbele nicks heeft. En natuurlijk wie er op welke namen zoekt, lijkt me ook erg interessant.
En waarschijnlijk zou ik iedereen die me niet aardig vindt bannen. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik word strontziek van die gele kleur, mijn ogen doen er pijn van.
|
als je rolleyes afschaft krijg je veel meer flames omdat iedereen elkaar dan met woorden af gaat zeiken ipv een simpele smiley te posten :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou er een aantal forumbazen uitschoppen die niet veel doen en drastisch verjongen in forumbazen. Ik zou leden meer inspraak geven en enkele dingen veel makkelijker maken.
Zo daar ging mijn frustratie. |
Citaat:
|
En dat je normaal kan inloggen en niet helemaal naar onder moet of op die inloggenknop drukt en na 2 uur eindelijk in kan loggen.
|
wat lay-out dingetjes, voor de rest is het wel een ok forum :)
|
that ugly yellow
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36. |