![]() |
Gameboy Advanced SP
weet iemand of ie al uit is en hoeveel hij kost ?
|
en verder om dit topic een beetje boeiend te houden kan je vertellen wat je er van vind natuurlijk...
|
hij is al uit
hij kost hetzelfde als de andere GBA |
en verder om dit topic een beetje boeiend te houden vertal ik dat ik em wel dope vind
|
Hij's te klein vink
|
Citaat:
|
Citaat:
Maareh, ik heb van m'n zus begrepen dat bij haar dat ding vrijwel overal is uitverkocht, als je hem graag wil, kan je hem het beste via internet kopen, bij www.bartsmit.nl ofzo, daar is hij ook niet super duur. |
Citaat:
Ik ga hem zelf iig wel kopen denk ik, ben nog beetje aan het twijfelen... Ik vind de SP gewoon mooier dan die oude GBA, fijner met vasthouden en gewoon nét iets beter met dat licht en de lithium-batterij... Ik denk wel dat ik hem haal, voor m'n examens als ik geslaagd ben ofzo. |
ja ok, maar hoeveel kost ie nou, ik kan het nergens vinden op internet, de keren dat er een prijs bij staat is het een gewone GBA
|
|
130 euro ofzo :x
|
Ja hij is uit, 2 hij is in de winkels 134,95 en op i-net voor 129,95 te verkrijgen(maar ik weet niet of en hoeveel portokosten daarbij moeten),3 hij si overal zowat uitverkocht en je moet hem reserveren.
Ik ben ook nog aan het twijfelen. Verder...mooi ding, niet te klein, stylish, backlit en lithiumbatterij.... |
134.99 @ Intertoys. Maar hij is toch al 1.5 maand uit?
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47. |