![]() |
Setlist Zwan 3juni
Ik had begrepen uit eerdere berichten dat een paar mensen naar hamburg / parijs waren gegaan voor een zwan concert dus nu mijn vraag weet iemand van jullie wat ongeveer de set list zou kunnen zijn voor het concert in het paradiso?
|
2003/05/04 - Music Midtown; Atlanta, GA, US
Set: Lyric Endless Summer Don't Let Me Down [Beatles] Honestly Jesus, I [Lyte] > God's Gonna Set This World on Fire Heartsong Of a Broken Heart Mary Star of the Sea Ride a Black Swan Settle Down Riverview Baby, Let's Rock The Sky is Crying [James Elmore] (with Billy Sr.) 2003/02/17 - Docks; Hamburg, DE Set: Lyric Declarations of Faith El Sol Jesus, I [Lyte] > God's Gonna Set This World on Fire Desire Endless Summer Love Lies in Ruin Settle Down Honestly Of a Broken Heart Friends as Lovers, Lovers as Friends Mary Star of the Sea Encore: Riverview Danke Schoen [Schwabach/Gabler/Kaempfert] (tease) Spilled Milk 2003/02/18 - Columbiahalle; Berlin, DE Set: Mary Star of the Sea Lyric Endless Summer For Your Love Declarations of Faith Settle Down Jesus, I [Lyte] > God's Gonna Set This World on Fire Heartsong Friends as Lovers, Lovers as Friends Ride a Black Swan Honestly Encore 1: A New Poetry Encore 2: Of a Broken Heart Spilled Milk |
|
Die Zwanverering loopt een beetje de spuigaten uit op dit forum. Topic nr 1000.
|
:rolleyes:
De 3e ofzo volgens mij... |
Citaat:
er is een kleine kans dat het een acoustische djali zwan show wordt. Aangezien billy in hamburg vertelde (en in andere interviews) dat ze naast festivalshows djali shows deden. MAar aangezien paradiso de enige nederlandse show is zla het wel rocken. Ik kan zelf niet naar de show in belgie (mogwai is dan en heb gen geld voor reis als ov niet werkt) maar daar zou djali heel misschien kunnen. Oja en zwan en werchter zijn nog over de prijs aan het bakkeleien. |
Citaat:
|
Het zou leuk zijn als ze op Werchter zouden komen , maar ja ,3 juni ga ik ze toch al zien :)
|
Zwan is tog van die Pumpkins voorman?
|
Ja, en drummer.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |