![]() |
ECHTE metallica sample te downloaden!
mischien dat sommige IRC-ers em al gehoord hebben..
Sample komt uit de MTV icon show die gisteren in amerika op tv was (tribute show met bands die metallica tracks spelen, waaronder Korn - One (blijkt puike versie te zijn), maar helaas ook Avril Lavigne etc :P etc, Metallica zelf speelde ook wat, helaas maar een klein stukje... Klinkt METAL !!!!!!! www.metalrage.com/~mickel/mp3/Frantic2.mp3 |
ik had hem al heurt ja, klinkt wel lekker. Op irc is de hele show idd te downen. Metallica speelt zelf nog een medley van van vooral ouwe shit en ook Staind, Sum41 en Limp Bizkit (die het zelfs nog aardig doen) leveren een een bijdrage.
|
Klinkt wel lekker, moet ik zeggen. Maar niet geweldig ofzo.
|
Citaat:
|
ja klinkt niet slecht!
|
zal me reet roesten
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
down het nou maar ventje |
En doe maar net alsof er geen metallica staat. Objectiviteit. (y)
|
klinkt koel :cool:
|
100 % kut
|
Citaat:
|
het klinkt wel lekker :)
|
ik vind het leuk. ik heb sowieso wel een beetje een zwak voor metallica :o
|
klinkt goed!
|
KLinkt beter als ik verwacht had, moet ik zeggen. Beetje Black Album stijl weer, beetje gewoontjes.
|
Het heet "Frantic".
Oh, dat stond er al. Wel aardig idd. |
hm die nieuwe cd hebk al een tijdje hoor. nouja de promo-demo
kzal em eens luisteren :D |
Citaat:
|
hoho dit klinkt best goed (y)
|
Citaat:
|
Goddomme dat klinkt cool.
Ik zou het ongeveer tussen And Justic.. En Metallica plaatsen. Hopelijk wordt de rest ook wel lekker. (heeft Ride the Lightning uit de bieb gehaald, vandaar dat de Ž90s periode me iets minder aanspreekt). Alleen vraag ik me af of ik het zou kopen. Misschien wel, het heeft iets weg van Blaze en daar vond ik beide cdŽs ook top van. Ik wil dei krijsstem van de oude albums terug :p :D |
hm ik vind het eigenlijk helemaal niet op metallica zoals ik die ken lijken
|
Citaat:
|
iemand al iets van de rest gehoord?
Avril Lavigne die Fuel probeert te coveren en, nog gekker, Snoop Dogg die Sad But True totaal verkloot. :D |
das redelijk stevig, zo ken ik ze niet
verder niet mijn smaak |
Citaat:
kun je dat ook ergens anders dan mirc halen? |
Citaat:
|
oh.
|
neit dat ik weet.
Mirc rules. |
Nee dus, Mirc sucks.
|
erg slecht de oude mettalica is best te doen , maar dit nee dank u
|
Zoek de komende dagen gewoon een paar keer op kazaa ofzo. Daar zal hij misschien uiteindelijk ook wel komen. In beeld of geluid.(beeld het dan ook geluid hopelijk ;) )
|
Mm ben je een week weg :)
|
Nieuwe Metallica is ook totaal anders dan wat we gewend zijn. Geen solo's, veel meer bas, beukend maar weinig melodisch.
|
Citaat:
|
T klinkt kut en vooral die gedropte moshriffs. Ik heb weinig hoop.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind er niks aan.
|
00:20 tot 00:36
WHAT THE FUCK! Dit beukt als Regilio Tuur op z'n vriendin! Beetje jammer van die interludes, en James moet inderdaad weer gaan krijsen. Maar ik weet wel zeker wat mijn volgende nieuwe CD is die ik legaal aan ga schaffen :> |
Citaat:
|
shit dit is echt een stuk harder dan de metallica van de laatste tijd - ben benieuwd
|
Citaat:
|
lijkt in de verte zelfs nog een beetje op meshuggah :D
|
Citaat:
Ik haal hem eerst uit de bieb, of zoek wat samples. Dan kijk ik wel of ik hem koop. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |