![]() |
komedie ''teen movies''
weet eigenlijk niet echt wat de echte benaming is voor deze genre :confused: maar k bedoel dus films zoals
-scarymovie -american pie -not another teen movie -dude where's my car k vind deze echt zooow lekker melig, kennen jullie mischien nog van dit soort films???? |
allemaal kutfilms
|
-Slackers
-She's all that -10 things I hate about you -Can't hardly wait Zijn wel een paar leuke films van dat genre... :) |
Never been kissed
|
Ze heten gewoon tienerkomedies en je kunt ze overal vinden, het is een plaag... Old School draait nu in de bioscoop bijvoorbeeld, en ik wil hem zoveel mogelijk vermijden. En binnenkort is Road Trip op tv, die zal ik alleen kijken vanwege Tom Green.
|
Bring it On (y) (a.k.a. Girls United)
|
-Loser
-Sugar and Spice -Jawbreaker |
dude where's my car
baseketball |
bedacht er net nog 2
freddy got fingered en there's something about mary, weet niet of die laatste erbij hoort maar vond k wel erg grappig |
Citaat:
|
van something about mary heb je zeker gelijk, maar van freddy got fingered weet ik t niet,
wanneer is zown film dan een tienerkomedie??? |
fuck teen komedie echt kut films zijn dat
|
Road Trip
Van Wilder American Pie 2 |
Onder het mom van 'hersenloze' onzin heb ik vandaag maar weer eens een tienerfilm gehuurd. Eigenlijk omdat het de eerste tienersexkomedie is in tijden waar de leeftijdscategorie 16 is. HAPPY CAMPERS met Brad Renfro, Peter Stormare, Dominique Swain en Emily Bergl in de hoofdrollen en geregisseerd door de Daniel Waters, de man die verantwoordelijk was voor het scenario van THE DEMOLITION MAN, HUDSON HAWK en BATMAN RETURNS... ik ben benieuwd.
|
De porky's films
|
Citaat:
|
Ik vind zulke films juist leuk :) vraag me niet waarom..
|
Road Trip
avec Tom Green |
Ik vind veel van dit soort films ook leuk, behalve scary movie dan.
|
Citaat:
|
Get over it (y)
Varsity blues |
shriek if you know what i did last halloween
not another teen movie |
Citaat:
|
bluhg
|
Citaat:
Porky's is trouwens de moeder der tienerkomedie's. |
Road trip vond ik echt fantastisch, American Pie etc. vond ik nauwelijks grappig.
Maar Tom Green is gewoon meesterlijk in Road Trip :cool: |
NOT ANOTHER TEEN MOVIE!!! :eek:
en natuurlijk The Breakfast Club :cool: don't you, forget about me :D Tom Green vind ik als acteur trouwens echt niet leuk :( De Tom Green show is om een of andere reden ooit wel leuk geweest :confused: |
THE RULES OF ATTRACTION van Roger Avary. Hands down.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |