![]() |
Earthsiege2
Ik heb deze maar weer eens uit de kast getrokken maar omdat mijn gamepad en joystick niet herkend worden (lang leve de vooruitgang zonder backwards compatibility) ben ik genoodzaakt met mijn keyboard te spelen.
En ik heb een budgetversie (ja wel origineel :)) zonder handleiding. Enige wat ik heb is een installation manual en dat snap ik zelf ook wel hoe dat moet :D. Maar hoe kan ik mijn turret rotaten met keyboard want ik moet het nu doen met auto-tracking en dat schiet nogal eens mis of ik schiet die cybrids zo overhoop dat ik geen salvage meer overhoud :( |
wooh.
missionforce: cyberstorm, anyone (eerste deel) was verslavend. werkt de muis niet? :o |
Als ik de muis gebruik krijg ik geen een windows aanwijzer waarmee ik mijn HUD kan bedienen.
|
dan zal je dus moeten oefenen met het toetsenbord :p
|
Ja duh
Maar dan moet ik wel weten hoe ik turret control doe :P Op dit moment weet ik hoe ik dat ding vooruit en achteruit krijg en sturen en schieten. Firing chains kan ik maken en ik kan Auto-Turret-Tracking aan zetten maar ik kan nog niet mijn turret los controleren. (en loop op die manier enorme ladingen salvage mis omdat ik niet op de legs maar op het bovenstuk richt door de auto-tracking) Omega sector en ik heb met veel pijn en moeite 4 apocalypse weten te maken (waarvan er eentje chronisch verrot is omdat ik gewoon geen salvage heb die te repareren) |
Page down. Wegknallen die benen :p.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59. |