![]() |
Raar gevoel als ik hem pijp
Als ik mijn vriend pijp krijgt hij op een gegeven moment een heel irritant gevoel..
zijn benen gaan ongecontroleerd trillen (wat ik wel normaal vind, want dat heb ik ook als hij me beft en ik het heeel erg lekker vind) en hij zegt dat hij zo'n verschrikkelijk irritant gevoel krijgt. Het is wel lekker zegt ie, maar ook heel irritant. hij probeert het wel vol te houden, maar op een gegeven moment moet ik dan stoppen van m.. weet iemand wat dit is? is het normaal? |
Misschien moet je proberen om hem iets minder direct te raken. Je kunt pijpen en aftrekken ook goed combineren of afwisselen. Daarmee voorkom je denk ik al een beetje dat dat vervelende gevoel komt opzetten, omdat je dan niet aan een stuk bezig bent en de stimulatie veranderd.
|
thnx.. ik zal t t weekend ns proberen
|
Als je nog wat meer wilt weten, moet je even het topic hoe pijp/bef jij lezen door kimmetjeluvsya, daarin staat een hele uitleg van poesiefox gekopieerd. Misschien dat je daar ook nog iets aan hebt!
Maar het belangrijkste is in ieder geval dat je hem niet te direct raakt, omdat dat waarschijnlijk dat irriterende gevoel veroorzaakt. Net zoals het zeer kan doen als je de clitoris te direct stimuleert. |
dank je wel voor de tip. ik had idd al dat stuk gekopieerd naar een wordbestand om te lezen..
thnx |
Oververhitting zegmaar. Vermoedelijk proberen de hersenen meer en meer bloed naar de penis te laten gaan, maar omdat hij ook nog op zijn benen moet staan, krijgt hij daar kramp oid. Probeer hem eens te laten liggen en pijp hem dan!
|
omg dat is juist het beste gevoel ooit, loontjuh je bent gewoon een kei
zeg hem dat maar :D |
Citaat:
|
Citaat:
ben ik toch ergens goed in heah ;) hij vind t ook wel lekker zegt ie, maar heel erg irritant en op een gegeven moment te irritant om vol te houden en dan moet ik stoppen (niej leuk, want geniet er juist van..)... wel lief dat je dat zei.. :D zit nu met n smile hier..thnx. kus |
Citaat:
maar hij vind t wel lekker.. |
Citaat:
|
Citaat:
*bloos* |
Citaat:
|
Weet je zeker dat hij niet op een spijkerbed ligt?
|
beugel uit?
|
Citaat:
|
so many dirty little places in your filthy little worn out broken down see-through soul
en je sig wha! |
Citaat:
komende 4 dagen 4 tentamens, zit beetje te forummen :p sig is van liedje btw, "nine inch nails - no you don't" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |