![]() |
jongens met witte sokken
heel vaak hoor je van een meisje dat ze 'afknapte omdat hij witte sokken droeg,ieuw jakkes,wat afschuwelijk!!!' maar mijn vraag is nu waarom het eigenlijk zo is dat jongens 'geen witte sokken mogen dragen' en wat ze daar nou net zooooooo extreem afstotend aan vinden
|
Ik weet niet waarom het zo is, maar ik vind het ook niet echt wat. Het valt iig zo op, want meestal heb je niet een witte broek aan.
Jongens met lage sokjes vind ik het ook niks. (n) |
het schijnt tog dat jongens met witte sokken een slecht sexleven hebben????
:p enne.. mogen meisjes wel witte sokken dan???? :confused: |
Citaat:
nooit bv. witte sokken en zwarte nette schoenen dragen.. :rolleyes: |
afknappen op iemand vanwege zijn witte sokken is natuurlijk wel erg oppervlakkig, maar ik vind het nogal lelijk. Vooral in combinatie met een te korte spijkerbroek van Cars (of een soortgelijk merk) en foute schoenen.
|
Ik zeg dat ook altijd, dat dat heel lelijk is. Gewoon omdat het zo opvalt, en het staat gewoon raar. Misschien heb ik wel een gymtrauma ofzo.
|
Citaat:
|
ik vind het eigenlijk niet zo erg??
kan me geen reet schelen welke kleur sokken hij aan heeft, en als het er echt vreselijk uitziet zeg ik er wel wat van. |
Citaat:
|
als ik hem echt leuk vind dan kan het me idd geen reet schelen wat voor sokken hij aanheeft,voor mijn part zijn ze dan roze met strikjes,geen reden om af te knappen.:)
|
Citaat:
|
boeiend :rolleyes:
|
Mijn leraar frans moest altijd piesen van witte kousen. :o
|
Witte sokken, ook wel SPORTsokken genoemd, daar tennis je dus mee of je voetbalt desnoods, sport je als je over straat loopt??
NEEN :mad: daarom.... :D |
Witte-Sokken-Front :cool:
|
Zolang je ze niet ziet kan het me geen fuk schelen. Maar als je bij een jongen die gaat zitten echt die hele WITTE sok tevoorschijn ziet komen... vind ik dat echt heel erg lelijk.
|
Het antwoord is al gegeven. Witte sokken zijn not done behalve op de tennisbaan. Vreemd dat je niemand hoort over meisjes die afknappen op trainingsbroeken, maar wel over afknappen op sportsokken. Terwijl trainingsbroek en sportsokken precies hetzelfde zijn.
|
ik vind witte sokken best sexy
het contrasteert mooi met bruine benen het enige nadeel is dan dat de sokken er dan wel in bruinen |
Waar je je wel niet druk over kunt maken :eek::D
Maar oke, ik zag een keer een jongen van een jaar of 17/18 met winnie-de-pooh sokken...vinden jullie dat ook raar? :D Witte sokken zijn opzich niet zo erg, maar je moet ze niet onder nette kleding dragen of met nette schoenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat het gewoon DEBIEL staat om bij zwarte schoenen en een zwarte broek WITTE sokken aan te doen.. Kleine moeite om zwarte aan te doen right?
Ik heb z'n hekel aan witte sokken, dat ik niet eens witte sokken heb :D |
Ik draag zwarte sokken. Is dat wel mooi dan???
|
Citaat:
ik vind het mooiste gewoon zwarte sokken met niks of burlingtons ofzo. |
Witte sokken kan idd alleens tijdens het sporten en je hebt witte sportschoenen aan.
Daarbuiten draag ik nooit witte sokken. Vandaag een foto gezien van een kerel die het gewoon presteerde om onder een 3delig zwart pak witte sokken aan te trekken.......en dat zit dan in 6 gymnasium...... |
pfffft.. sokken
|
Weet je het boeit me echt geen hol of iemand witte sokken draagt of wat voor sokken dan ook. Echt redelijk onbelangrijk.
|
Wat boeien sokken nou. :| "Ja, ik vind je geweldig, en ja, ik moet toegeven dat ik heimelijk al jaren verliefd op je ben.. Maar ik ben bang dat het niets tussen ons zal worden. Je draagt witte sokken, en daarmee heb je mijn hart gebroken. :("
Pff. |
Citaat:
Volgens mij helemaal niets... |
Citaat:
|
Citaat:
En ik wordt een beetje gek van het argument 'not done'. Eigenlijk het non-argument 'not done'. Want het is geen argument. Wie bepaalt wat er allemaal 'done' is en niet? *sluit zich bij Blacky aan* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat volgens mij meer om de eerste indruk, witte sokken onder een zwarte broek of zo staat gewoon niet. |
Als het maar niet van die cartoonsokken zijn :| die vind ik echt té erg.. En bij sk8erboyzzz *hoest* staan witte sokken wel leuk, beetje afgezakt enzo. Niet helemaal naar omhoog opgetrokken dan
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zelf ook vaan sportsokken aan, maar dan van die voetbal kousen met groenwitte of paarswitte strepen die tot mn knieen komen, best wel hip en zo. Ik geef niet zo veel om sokken, meer om schoenen. Maar ik zou er nooit op af knappen. dus. |
Citaat:
Het is gewoon geen zicht en zeker niet als die broek ook nog net iets te kort blijkt te zijn... |
ik heb zelf ook bijna alleen maar witte sokken, maar ik heb nog nooit commentaar gehad.
tis maar waar je je druk voer maakt.. |
Citaat:
|
Ja man, DaMnz.
HoE ErG ZiJn WiTtUhH SoKjUhS!!! :rolleyes: |
Vind het ook niet altijd even mooi. Maar ach, ik draag ze ook wel eens. Maakt weinig uit aangezien m'n broeken toch altijd wel over m'n schoenen heenvallen.
|
Citaat:
*sluit zich ook aan bij blacky* |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en: HAHAHAHAHAHA en: BWHAHAHAHAHAAAHAHAHAAA *snik* HAHAHAAHAAAHAAA *rolls on the floor, laughing hysterically pounding hands and feet on the floor* |
en over de sokken wordt er dit verteld:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33. |