![]() |
Meneer agent, laat me nou maar gauw weer gaan...
Wanneer zijn jullie voor het laatst met de politie in aanraking geweest? En waarvoor?
Ik ehm 2 maanden geleden ofzo, omdat ik aan de buitenkant van 3 mensen fietste. Daar moest ik wel mooi 23 euro voor betalen :eek: maar gelukkig hebben we het door 3en gedeeld :) |
ik heb ze gisteren en vandaag gebeld
|
Citaat:
Omdat? |
Paar keer met fietslicht-controles. Keertje kwam een motoragent naast me rijden of ik wel niet te hard reed op mijn blinkende scootertje (zucht.. pak iemand op die te hard rijdt zonder helm ofzo..) :rolleyes:
Verder nooit :D Oeh ja een politie-agent vroeg me eens naar de weg toen ik nog postbode was (die mensen hebben toch z'n duur GPS-systeem??) |
Nog nooit eigenlijk.
|
Nog nooit
|
tja nie boos worden als er mensen bij zitten zeg het al vast
was naar een wedstrijd rkc fc zwolle geweest met een paar vrienden en zwolle had verloren toen de supporters bus weg rijd zwaaiden we ze vriendelijk uit :rolleyes: hun deden hun middelvinger opsteken naar ons wij doen het terug staat oompje agent achter ons :rolleyes: moesten we niet meer doen onze middelvinger opsteken anders mochten we een ridje naar het hoofdburo dat kwam er uit naar een of andere pep-talk |
ik bel ze wel s omdat mn gestolen fiets voor de rechter komt
nogal uitzonderlijk voor een fietsendiefstal telt dit wel voor met de politie in aanraking komen? |
Vorige week heb ik de politie gebeld omdat er om 3 uur s nachts een fietser op de snelweg fietste...
|
Zie ze dagelijks
|
ik stak un paar maandjes geleden erges over en toen kwam dr zown wout naast me rijden in zown ooow zoow stoere wagen en die begon een vaag verhaal tege me aan te lullen waarom ik uit moest kijken daarzo en blablabla (ga iemand anders lastigvallen)
ik riep maand geleden nog kl00tzak tegen een wout, omdat ie onredelijk deed tegen iemand, hij keek wel op, maar kwam me nie 8erna ofsow |
Citaat:
|
eregisteren nog ;)
|
Citaat:
vind je??? :rolleyes: :D nee man tulijk is dat niet stoer maarja in zulke situatie zeg ik nooit iets anders...kannik het helpen |
Citaat:
|
Citaat:
tis hier de kantina zeg.... |
nog nooit dacht ik
|
Citaat:
|
uhm k was op een verboden terrein een hut aan t bouwen(ik als net-sinds-een-dag-brugger) en dat vond de politie niet zo leuk
k was btw ook muntjes op de rails aan t leggen(t was langs t spoor), want dan worden ze zo mooi plat:D maar de ns was een beetje bang dat we stenen op de rails aan t leggen waren, dus hadden ze de politie gebeld |
Citaat:
Waar moet dat heen met die jeugd van tegenwoordig :D Besteed je tijd liever aan goed Nederlands leren! |
Vorig jaar december, ik kreeg een bekeuring omdat ik zonder licht fietste :o
|
Citaat:
|
laatst
omdat we met zn 3en naast elkaar fietsten hoefde geen 23 euro te betalen :) |
Door rood licht gereden, zo'n 3 jaar geleden :confused:
oh nee, mijn fiets is laatst gestolen hey, toen heb ik geen aangifte gedaan :o uhm... oh ja, ik weet het: iemand had mij geslagen en net op dat moment kwam er een politieagent langs, waarom die er dan niet even bijroepen hè. :) |
maandag, we zaten onder een afdakje een joint te draaien bij Bevrijdingspop en nadat er hele legers politie voorbij waren geweest die er niets van zeiden, kwam er zo'n lief gladgeschoren broekie vragen of we dat niet thuis konden doen
wat wij helemaal niet erg vonden want die regen was toch kut |
toen ik laatst in pappies auto reed zonder rijbewijs.. (kben 16..:S) maar geen bekeuring gekregen.. alleen ff babbeltje gemaatk:-)..
|
Citaat:
|
Ikzelf alweer zo een 3 jaar geleden ofzow, toen ik sochtends in de winter mn verlichting niet aan had staan. Ik hoefde m ff aan te zetten en ik mocht weer verder :)
Voor mn vaders auto toen ik geld moest gooien (betaald parkeren) wil ik net naar de auto toelopen met t bonnetje(er lag geen oud bon in de auto), komen er van die melkertbaan-troelas langs en dan helemaal stoer doen aslof ze macht heeft :rolleyes: hele discussie maja was voor een paar turkse winkels en die hadden zelf ook wel eens ruzie met hen dus opeens stonden er 20 man ofzo :D kwam ook nog politie bij met motor, busje etc. mja ach zo maak je ook eens wat mee :p maar uiteindelijk gingen ze allemaal weg zonder ook maar 1 bon te schrijven :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geh en kheb een keer een bekeuring gehad omdat ik ergens overstak waar geen zebrapad was... pure evil :cool: |
Nog nooit van de verkeerde kant. Ik heb wel een paar keer aangifte gedaan van strafbare feiten.
|
4 jaar terug ofzo waren we aangereden en kregen we aldoende met de politie te maken, maar nog nooit in de zin van een boete krijgen ofzo.. (y)
|
ik ga morgen heen om te kijke of mn discman heel mischien is teruggebracht (die kans is niet al te groot maar kan altijd proberen)
|
Eigenlijk maar een keertje. Ik was met een stel vrienden stappen en we waren nogal lam, waardoor we op straat gingen liggen oid. Ik weer er zelf niet zoveel meer van, maargoed. De politie sommerde ons om te gaan staan anders konden we mee. :o
|
Politie-ambtenaar buiten functie net nog, in functie, euhm, was denk ik met een bromfietscontrole (was goed afgelopen) :)
|
en voor geen goud wordt ik een wout!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wilde naar de bereden politie kijken Ik wilde naar de bereden politie gaan ik dacht dan kunnen we eerst nog wat bami eten en daarna met zijn allen langs de weg gaan staan kut doe ik t zelf |
Gare politie, altijd zeuren ze weer als ik door de stad fiets als er gewoon helemaal niemand loopt! Dat 's toch mislukt! Laat ze lekker enge mensen gaan oppakken die het verdient hebben ofzo...
|
bij mijn in gorinchem merk je echt dat de politie meer achter je geld aan zit dan achter de criminelen. k heb al een paar keer n boete gekregen voor verkeerd oversteken. (ja dat kan echt. dag 28 euro) en een boete toen ik niet wou doorlopen bij een ongeval. logisch een vriend van me was net aangereden, boete is later (na 3 maanden brieven schrijven naar de officier van justitie) wel kwijtgescholden.
|
*denkt*
Nog nooit eigenlijk... 't Enige wat ik me herinner van contact met een agent was toen ik vier was, achter op de fiets bij m'n moeder, en naar een agent schreeuwde;'Dag, lieve meneer de politie-agent!!!' En toen schreeuwde hij;'Dag lieve jongen!' Maar ja, ik was dus een meisje... duurde niet lang meer voor mensen dat door hadden, m'n haar begon al te groeien :D |
2 jaar geleden omdat ik vroegtijdig met illegaal vuurwerk een prullenbak aan het opblazen was :o
|
kan 't me niet herinneren
|
Citaat:
|
1 keer was mijn fiets gestolen, en een andere keer had ik geen reflectors op mijn nieuwe fiets :rolleyes:
|
nee, ze hebben me nooit opgepakt voor die bankoverval.
|
Paar maanden geleden dat ik mijn licht aan moest doen, maar ze stopten niet eens om me dat te vertellen.
Vorig jaar zomervakantie omdat ik mijn ID in het water had laten vallen en nu op de bodem ligt van de Langweerderwielen :o En daarvoor kan ik me niet herinneren. Volgens mij ben ik er nooit mee in aanraking gekomen voor boetes o.i.d. |
Ik ga beginnen aan de haast onmogelijke taak het stukje van Dark tish te ontcijferen.
Wish me luck. Citaat:
|
Citaat:
en hij wou gewoon aandacht hebben denk ik mzzl maradinus tevreden "breg"?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |