![]() |
Garderobe bij ID&T-feesten?
Als je naar een feest gaat als Sensation of Innercity, of dichterbij: Dj Tiësto in concert, heb je daar eigenlijk een garderobe voor weet ik hoeveel duizend man, of moet je de hele avond met je jas blijven rondsjouwen?
Vraag ik, die niet vaak naar massale feesten gaat... Aragorn |
iedereen hou z'n jas aan natuurlijk! :P
ja er zijn garderobes, en ja er is plaats voor alle 20.000 mensen. en ja, soms moet je een half uur wachten voordat je je jas terugkrijgt. |
Bij Sensation zijn er dus geen garderobes.
Althans niet bij de vorige edities.... |
Citaat:
|
Nou, om mezelf maar eens antwoord te geven: ik heb eventjes gebeld met een medewerkster van de Gelredome, en deze vertelde me dat er wel een garderobe is in de vorm van een tent buiten.
Het telefoonnummer van ID&T is volgens mij een nog beter bewaard geheim dan de identiteit van de tweede gunman op JFK... Aragorn |
bij shockers was er een verschrikkelijke grote garderobe... maar dan niet een beetje verschrikkelijk maar heel heel heel erg verschrikkelijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ID & T BV Rhonewg 54 1043AH Amsterdam Tel : 020 8510600 Niet dat je er nu nog wat aan hebt, maar dat vergeten we voor het gemak maar even. |
Citaat:
meestal moet je toch echt €2,- ofzo betalen voor een haakje. |
rare boel; eerst een kaartje kopen voor de garderobe; dan een hangertje halen bij een uitgiftepunt, dan je jas weer ergens anders naartoe brengen en dan pas kunnen ophangen; is 1 stap teveel; kaartje kopen en hangertje meegeven kan makkelijk tegelijk
|
idd op qlimax snapte ik er geen kut meer van... je bent anderhalf uur bezig voor dat je eindelijk kan feesten..
|
Dit jaar zijn er dus ook geen gardarobes bij Sensation (tenminste staat zo op mijn kaartje)......
|
is al tijd zo.. waarschijnlijk, denk ik, omdat er veel ingangen worden gebruikt en ze niet weten waar die garderobe moet komen.. besluiten ze dat er geen komt..
2jr. gelee wassut wel warm ja, maar het regende dat was egt zuur.. ik had stijve tepels :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |