![]() |
Flirten
Hoe doe je dat nou? wat is jouw speciale kan-niet-mis-gaan methode?
Wacht je tot de drank begint te werken en stap je dan gewoon op iemand af, of blijf je de halve avond oogcontact maken, glimlachen etc. En op school? hoe doe je het dan? doe je ook andere dingen dan oogcontact en glimlachen? Oftewel, welke flirtmethodes hebben jullie? (zowel op school, of op straat of tijdens het uitgaan) |
Op school; oogcontact, lachen..
En dan als je geluk hebt zit hij ook nog bij bepaalde groepen in JOUW groep en dan grapjes maken, hem plagen, hem toevoegen op msn en all.. :D |
op school. Gewoon de mazzel hebben dat je contact krijgt. :)
Dan gewoon veel lachen samen en een beetje aan haar/hem zitten, dat werkt ook erg goed moet ik zeggen. :D Mark :cool: |
uhm...
heel lief lachen :D oogcontact proberen te maken |
Ik heb geen speciale methoden.
|
Ik wacht tot ik een beetje ben losgekomen, dan stap ik op hem af en begin een praatje te maken. Ik heb al heel lang niet meer geflirt, omdat ik al heel lang een vriend heb. Maar "vroeger" werkte het wel :)
|
mensen mensen, je doet vast toch wel meer dan alleen oogcontact maken en glimlachen?
Ik zwier mijn haar bijvoorbeeld eens een keerje extra naar achter, maak mijn nek wat langer, schouders rechter, sla mijn benen langzaam over elkaar heen, raak 'm af en toe aan..van die kleine dingetjes...let er maar eens op, je doet meer dan je denkt :p |
plagen, en daarbij dichtbij m gaan staan. Lachen, veel aanraken.
slaan wil ook nog wel s helpen :D |
Ik doe niets speciaals, maar het direct zijn loont toch wel. :)
|
Citaat:
|
ik ben d'r ook nietzo goed in... w8 meestal maar :o
maar op school ofzo maak ik wel oogcontact.. en als ie terug kijkt hem zolang mogenlijk in z'n ogen aan kijken en lachen... |
Ik kan het ook niet echt... in discotheken enzo gaat het vanzelf, meestal doe ik daar niet echt wat voor (ben ik er niet op uit, is hij degene die mij aanspreekt, etc) of ik kijk hem aan. Verder flirt ik eigenlijk niet echt... ja, zeuren met kennissen enzo, maar dat telt niet, da's niet serieus bedoeld.
|
Hmm ik weet niet wat jij flirten noemt, maar als je lang genoeg oogcontact maakt en zij dan naar je lacht, en jij lacht terug, is dat dan flirten? Nou, als dat een techniek is...tsja dat gebeurt wel eens in de stad ofzo
|
duidelijk en op een bepaalde manier kijken
veel aaraken (bijvoorbeeld hand vastpakken enzo) en ja ik ga idd altijd met hand door mijn haar en dat soort rare dingen |
Het gaat bij mij automatisch..
|
Citaat:
Maar er gebeurd niks anders dan alleen het oogcontact. |
Ik ben gewoon mezelf...kan moeilijk anders :p
|
Ik flirt nooit expres maar altijd per ongeluk, het gaat vanzelf als ik iemand leuk vind... dus geen idee hoe ik dat doe:)
|
Pff, ik zou gewoon maar wat kijken en af en toe glimlachen. No way dat ik ooit op een jongen afstap zonder gewenkt te worden! En drinken doe ik nauwelijks, dus dat schiet ook niet op..
|
Ik ben al jaren niet meer op de flirtvloer geweest natuurlijk, en daarvoor wist ik ook al niet hoe het moest.
Ik doe maar gewoon, ik heb nog steeds af en toe sjans hoor. Meestal tegen wil en dank... |
oogcontact, likken aan lippen, soms hard2get spelen,teasen , geil kijken...Haal alles uit de kast! :D
|
Nou, met uitgaan moet ik al een paar wijntjes ophebben wil ik op iemand afstappen. Op school is het eigenlijk alleen de hele tijd aan blijven kijken. Geen 1 keer weg kijken ofzo. En dan moeten de jongens maar verder initatief nemen...
|
hmzz.. nou meestal kijk ik vaak zijn kant op en lach meestal wel *lief* ...
Als ik iemand al ken als vrienden zijnde zal ik proberen meer lichamelijk contact te veroorzaken :) Als ik een jongen niet ken stap ik niet op diegene af. Zelfs niet met een paar biertjes op.. dan kijk ik mayb gwoon hele tijd zijn kant op maar erop afstappen ben ik niet zo'n held in! :o |
"hee, ik vind jou leuk. wil je met me uit?" + beminnelijk kijken ;)
tot nu toe 100% succes :D ahum, ik heb maar 2 vriendjes gehad. Bij andere jongens die ik leuk vind was ik te verlegen :o |
Flirten is het leukste wat er is, het is het makkelijkst als je gewoon zeker bent van jezelf, en flirten hoeft niet altijd als doel te hebben om het persoon in kwestie te 'regelen'
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |