![]() |
waar heb jij iets mee?
Waar heb jij nu iets mee? Ik heb iets met aanstekers. Zie ik een mooie. Koop ik hem meteen, zonder na te denken! Of mokken :p tja kweenie hoe dat komt. Een mooie mok? Dan denk ik meteen: hmm daar zou ik s'ochtends nou mijn melk uit willen drinken.. :p
of een vriendin van mij, die heeft het met kaasschaven :confused: jullie? |
Hondjes met beweegbare hoofdjes :) Gelukkig zie ik ze bijna nooit.
En: eten. |
NIets
|
ik heb 't met bier. als ik bier zie...
:p |
Ik heb iets met mn vriendin.. (L)
|
schrale mensen :rolleyes:
:p |
muziek, dat is echt alles voor mij
|
joint en drank :D
|
hempjes
|
[vet/zoet] eten
tassen sleutelhangers |
Eh..niks speciaals.
|
tassen
en schoenen(maar die koop ik niet zo vaak, want degene die ik leuk vind zijn zo duur) |
ik heb iets met anoessen
|
Citaat:
|
Hashies
|
theekopjes
en brieven papiertjes alle rommel raap ik op en steek ik dan in me collectie |
Met shirtjes of met armbandjes, kettinkjes en haarfrutsels.
|
goedkope cd's
als ik ze zie dan wil ik ze...ook al ken ik maar 1 nummer op de cd of alleen de artiest maar niks van cd zo al aantal miskopen gedaan |
Ik heb iets met mijn vriendje. En fantasy, dat kan ik echt niet weerstaan. En met mijn examens, maar dat is minder leuk...
|
perfecte gekleurde sokken met bloemetjes. Gelukkig zijn de meeste sokken niet perfect genoeg.
|
Sterren!
en tassen. als ik een leuke tas zie dan denk ik mmh die wil irus wel. aleen ik heb toch nooit geld. :) |
tassen, kussentjes, hoedjes, ringen (voor om je vinger natuurlijk :D ) en schattige lampjes (kerstverlichting met leuke figuurtjes eraan)
|
sokken
|
horloges
schoenen |
Tassen. Altijd als ik ga winkelen (tenminste bijna altijd) kom ik wel met een tas thuis...:\
|
3 woorden
in ter net |
met mijn vriendin heb ik nu al geruime tijd wat, toch ff vragen wat....
|
kousen en roze
|
mutsen :)
en hele blije dingen. |
met mn vriend
met verf! met dierentassen met regenboogjes met panty's/overknees |
Kniekousen/sokken
shirtjes tassen sterretjes foto's |
CDs en muziek, hoeft ni eens goedkoop te zijn
Citaat:
Nagellak ringen armbandjes glitter en veertjes (hoe kitchiger hoe leuker) vogels en vooral kraaien internet/chatten eendjes en kuikentjes (gele) veel eiglijk |
Ik heb ook iets met schedels. Heel raar maar ik teken ze vaak enzow.. hence m'n behang.
|
ik heb iets met foto's van geschminkte mannen/vrouwen, glampunk-achtig, niet van die metalschmink ;)
ik heb zeer zeker iets met buikdansspulletjes, later wordt mijn huis 1 grote haremzaal (qua uitzicht :p ) ik ben wel gekjes van meer dingen |
tassen en truitjes :o
|
rood
rood is stoer |
flyers, boomerang kaartjes, mooie ansicht kaarten, niet van die kitsche shit :] ik moet ze meenemen en ergens hangen.
|
ik heb iets met Scooter :o ALLES draait er verdomme om :mad: gek word ik ervan...
|
Citaat:
Of scooter het vervoermiddel? |
Citaat:
|
duh
|
:p
|
Citaat:
|
emohaar ;)
|
Sleutelhangers (kheb er meer dan 200 :cool: )
|
Muziek; Dat straalt mijn kledingkeuze ook dikwijls uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
(verkeersborden en bierglazen :o :o ) |
Met mijn vriend?
:) |
mac donalds en bananen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |