![]() |
hoelang kunnen jullie zonder?
Hoelang kunnen jullie zonder seks of mastruberen? (zonder orgasme dus ;))
En is het na die tijd niets doen,een beter orgasme? |
Ik heb nog nooit de behoefte gevoeld om dat uit te proberen:)
Een maandje zou ik misschien volhouden... maar dan zou ik wel echt zoooo megageil zijn dat ik na die maand al klaar zou komen van één aanraking, volgens mij:) |
Ik heb nu een week geen seks gehad, omdat mijn vriend op vakantie is. Ik heb nu ook niet echt de behoefte om het zelf te doen, want met hem erbij vind ik het veel leuker.
Als ik mijn vriend een paar keer per week zie, dan wil ik toch zeker wel 1 of 2x per week. Minder red ik niet. Dan moet het gewoon echt weer:) Maar liefst dus gewoon nog vaker dan dat. Hoe lang ik echt zonder zou kunnen weet ik niet, heb ik nog nooit geprobeerd. |
2 x per dag sjorren... minstens :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm.. 3 dagen? :S
|
Zoals ik me nu voel ;) geen DAG...
|
Geen idee...Niet lang in elk geval. Als ik alleen al aan seks denk, ben ik al geil en wil ik het liefst meteen gepakt worden. Ik heb niet uitgeprobeerd hoe lang ik het precies volhou.
|
|
Weken.
|
Citaat:
|
erg lang...
|
een dag of 5
|
Zo lang als dat nodig mocht zijn. :)
|
als t moet dan moet t, maar wel met moeite dan.
|
Geen idee, ik wil het ook niet uitproberen.
|
weet niet. ik denk wel dat ik een tijdje zonder seks zou kunnen, maar geen lichamelijk contact in het algemeen lijkt me hel.
|
Nee, het is geen beter orgasme. Ik raak er alleen maar ontzettend gefrustreerd van.
|
Het schijnt dat mensen die minstens 2 x per week een orgasme hebben, een beetje weerstand hebben dan de mensen die dat niet hebben. Reden om klaar te komen dus :p
Ik zou wel een tijd zonder kunnen, maar zoals sarahbressers al zei: na een maand of wat zou ik zo geil zijn dat elke aanraking daar in de buurt al genoeg zou zijn (of ik ga uit frustratie op een gegeven moment een onschuldige voorbijganger bespringen) Oja, en jongens, succes met de Dryathon!! |
Ik vind het echt onzin als je zegt dat je niet langer dan 5 dagen zonder seks kan, of zelfs niet langer dan een maand. Stel dat je vriend voor 1,5 maand weggaat, ga je dan naar de buurjongen ofzo?
|
Citaat:
|
Nee leg uit? :rolleyes:
|
Citaat:
|
De vraag was hoe lang je zonder seks kunt. Ik versta onder seks niet masturberen.
|
Citaat:
|
Het spijt me, niet goed gelezen, maar het antwoord van sommige mensen kwam op mij over dat ze het alleen over de seks hadden en niet over masturberen. Laat maar :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan zonder zo lang ik wil
Problem is dat het het verdomd lekker is, en dat ik dus niet eens wil PROBEREN om het lang te missen |
Ik denk ook dat als je het gaat proberen dat het dan alleen maar veel moeilijker wordt!! Dan raak je er super op gefocusd!!!
|
Citaat:
bwhaha ik denk ook 3 dagen :) |
:eek: Tjah, best wel lang denk ik. Maar ik ben altijd wel blij als ik weer seks heb hoor!! Tis toch te lekker om zonder te kunnen
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
|
Tja... Doe al 15 jaar zonder orgasme.. dus kan opzich ook wel zonder!! :p maar zonder seks.. hooguit een weekje denk.. Maar dan wordt het echt een hele wilde sekspartij hoor!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neej ik heb het er ook niet voorover om te testen.. dan maar liever niet weten hoelang :D :p
|
Citaat:
|
2 weken moet kunnen in principe. Maar dan springt het er al uit als je er naar kijkt geloof ik. :D
Mark :cool: (die het eerder 2 keer per week doet, dan 2 weken niet) |
Zonder sex. Jaren.
Zonder masturbatie. Check de dryathon website. Nog geen 2 dagen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |