![]() |
heeft iemand een idee?
heyhey,
ik heb dringend hulp nodig. Ik heb namelijk vrijdag laatste les dag en het thema van de dag is celeberty. Je moet dus gaan als een bekend persoon. of met meerdere als bekende groep. ik ben niet zo creatief en heb dus geen inspiratie. weet iemand een leuk orgineel pesoon die je makkelijk na kan doen. het moet dus zo zijn dat iedereen je gelijk herkent. denken jullie aub mee. xxxxxxxxxxxxxxx tessy |
:eek: Vrijdag pas laatste lesdag :confused: Pfff heb ik ff geluk. Al 3 weken vrij.
Nee sorry ben ook niet zo creatief, eerder een leeghoofd :D |
ik ha d al een tijdje gaan les meer, maar officieel is dan de laatste dag. maar nu nog een persoon anders is er niks aan
|
Ga als christina aguilera......
lekker sletty :D veel plezier trouwens....en anders een persoon die gewoon makkelijk na te maken is.....koop een tijdschrift en KIES! |
maar hoe kan je dan goed iemand na doen? dat ze echt zien ahha jij bent die
|
ga als kabouter plop ofsow..... dan weet gelijk iedereen wie je bent denk ik.......... ik zou het in elk geval wel zien :D
|
Citaat:
|
haha ja hoor als kabouter. nee toch liever iets anders. das ook balen trouwens tot wo naar school. echt niet normaal. moet je verplicht of kan je kiezen om naar de lessen te gaan?
|
neem een mars mee en zeg dat je jim bent (niet doen als er bruggers in de buurt zijn!)
|
alleen jammer dat ik geen jongen ben
|
of ga als dewi (beroemdheid??). gekleurde kleding aan, gekleurde slierten in je haar en een plakkertje boven je lip en tadaa klaar alweer...
|
Citaat:
|
Mijn zus ging (5 jaar geleden) als de Spice Girls.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |