![]() |
Lifestyle / Etiquette
Elke lifestyle heeft wel een soort (meestal ongeschreven) etiquette.
Bv alto's waar je het niet moet wagen om een shirt van de verkeerde band aan te hebben etc. Welke ken je hiervan? Heb je hier ervaringen mee? En welke lyfestile is over het algemeen het meest / minst tolerant. Wees lief flame niet |
Als je punker wilt zijn tel je niet mee zonder hanekam.
|
cyber is vreselijk
goggles, fluor en fluff zijn gewoon een vereiste en t liefst extensions en al je troep zelf maken elk feest opnieuw plus: iedereen zit elke keer tegen elkaar op te bieden... wie zou er dit feest nou weer het mooiste zijn? vooral meisjes, maar ook jongens maar er zijn toch wel veel vriendelijke cybertjes op deze aardbol tja, t zijn ook maar mensen :p |
ervaring:
tja khad een trui gekocht van thrasher...iets van 2/3 jaar geleden komt er op gegeven moment kerel naar me toe in de kroeg zeg skate jij? ik: nee hij: ik wist et, godver.....*loopt boos weg* ik: :confused: komt ie even later terug: hij: weet je eigenlijk wel wat thrasher is? ik: eh een merk ofzo? hij: godver...dom kind....*loopt wederom boos weg* ik: :confused: komt ie weer terug: hij: mag ik die trui overkopen? ik: nee, je kan em bij die blabalwinkel halen. hij: mompelt iets en loopt weg.. enorm kinderachtig apengedrag imho |
Citaat:
ben nou wel nieuwschierig wat trasher is eigluk... |
Citaat:
|
Citaat:
en ik skate niet :D |
Citaat:
WI ruleert idd. Alleen je sig nog meer trouwen...............................? :confused: :( |
Citaat:
|
eten in het openbaar (n)
vooral bij de febo en dat soort snackbars hema worsten zijn al helemaal not done mac donals zit op het randje (dat is een begin :o ) |
Citaat:
ik kan 't me helemaal voorstellen dat die gast zo reageerde.... |
Geen witte sokken :D.
|
Ik vind t echt supertriest... Van die mensen die gaan roepen van: "Ooohhh jij hebt dit en dat, nu ben je geen echte alto/kakker/skater/whatever..."
:rolleyes: |
Citaat:
|
Wat maakt het uit wat iemand aan heeft,
wat maakt het uit tot welke groep iemand wil horen of hoort.. Het is en blijven mensen.. |
Citaat:
:mad: :mad: ik weet er niet zoveel vanaf. ik dacht altijd dat ik nooit zo mogen opbiechten at justin timberlake goed was mar dat mag wel. hoewel ik niet weet voor welke groep dat geldt. |
kakkers minst tolerant.. by far..
ik weet niet waar ik moet beginnen dus dat doe ik dan maar niet.. Maar de achterliggende gedachte is:"Iemand die op de correcte manier is opgevoed ziet deze punten niet als regels, maar als gewoontes" |
Citaat:
Als Alto zijnde moet je ook NIET op Nike's lopen. En NIET lief zijn voor je moeder want dat is niet ennerkie weet je. als Kakker zijnde moet je natuurlijk niet met vee-en-dee kleding aankomen en als tof nikka moet je minstens 274 gram goud in het bezit hebben (liefst om de nek) |
Ik heb nog nooit een goth gezien met een goudkleurig sieraad
:) |
Citaat:
|
Is het ook niet bijna een aparte lifestyle om alles te accepteren?
En ook zelf niet te moeilijk te doen met wat je draagt, zegt, adoreert? |
tisk. dat maakt me dan echt helemaal niks uit huh.
Net als met muziek, alle 1000 genres uit j hoofd weten, zo ook kijken naar kleding, of ze wel echt 'alto'/'skater'/'hippie'/'kakker'/blablabla zijn. bullshit. |
Citaat:
|
oh, ik haat het als mensen denken te weten van wat voor soort muziek je houdt bijvoorbeeld, omdat je een bepaalde soort kleding aanhebt, brrrr...
ze gaan er gewoon vanuit dat je alleen van harde muziek houdt als je wijde broeken draagt ofzo, en als je dan wat anders aanhebt, snappen ze er al helemaal nix meer van... :o |
Citaat:
maar ik zeg altijd maar gewoon ja :) |
Citaat:
|
vandaag werd mij verteld dat een of ander mini-wiggertje mij niet true gothic vind. goh, komt er nog een achter dat ie me al een jaar in het verkeerde hokje stopt.
|
Citaat:
"jij luistert zeker ook slipKnot enzo?" Nee "Waarom ben je dan Gothic?" lol |
Citaat:
Ik krijg erg vaak te horen dat ik geen goede alto ben. Vorig jaar kreeg ik zelfs van een klasgenote te horen dat ik geen goede alto méér was, want de kleding die ik leuk vind was toen in de mode gekomen. Nu ben ik trouwens ook geen goede alto meer, want de alto's zijn veranderd, en ik ben niet met de alto's meeveranderd, zei hetzelfde meisje. Ik vraag me af waarom mensen nog denken dat ik alto zou moeten zijn, als ze me zó'n ontzettend mislukte alto vinden, en ik er ook niet de behoefte heb om alto of zelfs maar alternatief te zijn...:) *heeft nu te vaak het woord 'alto' getypt en wordt duizelig* |
Ik was 2 jaar geleden een tjah.. alternatief persoontje
- lang haar - hondenkettingen - bandshirts |
Citaat:
|
In mijn levenstijl mag alles... Als ik op een dag m'n haar roze verf, dan doe ik dat. Als ik er dan een smerig mosgroen t-shirt bij draag, dan doe ik dat.. Er is niets fout... alles kan in principe.
|
Citaat:
|
bij slayer in the moshpit een limp bizkit t-shirt aantrekken (y)
|
als bouwvakker kun je niet met een rose tshirt komen, das voor homos
|
misschien was die bouwvakker wel homo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
echt....weer een fout topic naar mijn mening :(
|
Citaat:
ik vind het van jou nogal kansloos. |
Citaat:
|
Citaat:
heb ik staartje en mijn haar kort geleden wat opgeschoren ben ik gabber.. haar los en zwarte kleding => metal gast oogpotlood => goth Als ik heel eerlijk ben vind ik het wel leuk dat ik zo ongrijpbaar voor ze ben.. Als je zo simpel en recht toe recht aan denkt dan val ik niet te begrijpen namelijk. SounD...is straks een elf... |
Citaat:
|
Citaat:
Jah.. elf.. en gezien een reactie op het fototopic schijn ik nu ook alto te zijn.. nog een labeltje voor in mijn lijstje.. |
punkers en goth's gaan niet samen.
Op de een of andere manier zou zo een relatie niet kunnen :confused: |
ik loop gewoon in een fluwelen rok (?)
vraagt zo een alto: goh ben je nu gothic ik: neee, heb gewoon een rok aan ja tuurlijk, je il er gewoon bij horen en daarom wordt je maar gotjic jeah sure, die voelen zich afentoe ook iets te goed (najaa moeten ze elf weten hoor) voor de rest boeit het toch niet waarin je loopt als je je er maar prettig in voelt toch?? |
Mensen schijnen het heel raar te vinden dat ik op mijn tas naast m'n nirvana en chili pepper patches de handtekingen van Acda en de Munnik heb staan. Ja ik vind die gozers toevallig ook goed. Mag ik. En ik zal nog even wat opbiechten: Ik heb een CD van Hanson en ik vind 'm nog leuk ook! So there!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |