![]() |
Hoeveel chips eet jij?
Hey allemaal...!
Ik ben best wel een chipsfreak en ik eet per week iets meer dan een zak chips. Mijn moeder vindt dit al ongelooflijk veel... Hoeveel chips eten jullie meestal per week? :cool: |
gemiddeld een halve zak ofzo. zijn weken dat ik er een hele zak eet of geen chips...
|
0,0 :)
|
Never
|
ligt eraan of we chips in huis hebben :) (eens in de 4 weken denk ik) maar dan eet ik die ook meteen leeg :p
|
Veelste veel...iedere avond gaat er wel een zak open....vooral bolognese is sowww lekker...waarom niet toch???
|
mwah, ongeveer eens in de 3 weken eet ik wat chips.. Maar nooit een hele zak ofzo :)
|
1x per week meestal, en dan delen we met 4 man een zak chips...
|
Ik eet echt veels te veel chips...Als er zijn (en dat is dus iedere week wel) dan eet ik minstens een halve zak... :o
|
2 zakken per week :o
|
niks
|
niet zo veel :o
|
Dan 2 weken geen, dan een week lang om de dag een zak :cool:
|
2 / 3 zakken per week :o :D
|
als we chips hebben dan eet ik zo een zak leeg in me eentje
|
Halve zak per week ofzo
|
Iedere dag een zak
|
Alleen in het weekend is er chips in huis... maar dan eet ik niet extreem veel chips!
|
als ik trek er in heb als we het niet in huis hebben koop ik het voor mezelf meestal is de zak dan binnen een uur op
|
als ik begin aan een zak eet ik hem ook op :S,
ongeveer 1 1/2 zak per week |
meestal 1,5 zak in de week
|
Ik eet denk ik een halve tot een zak per week en dan eigenlijk alleen in het weekend, doordeweeks eet ik haast nooit chips.
|
Per week? Hmm... Laten we 't ruim nemen; een kwart-zak. (Elke maand dus 1 hele zak.)
|
ligt eraan :p de ene keer een zak per week :o de andere keer een maand niet..
|
uhm... volgens mij 2 of meer per week.... :o
|
heel weinig
|
zak per week ofzo
|
Wordt over t algemeen weinig chips gegeten zie ik wel.....
Ik eet daarentegen iets van 5-6 zakken per week (altijd cheese onion, ga je lekker van uit je bek stinken, maar is zo onwijs lekker :D) |
Citaat:
|
een zak per 2 of 3 week? soms als ik in een hele erge vreetbui ben een hele zak in een avond :o .. Er is meestal wel chips maar dat stel ik meestal uit met opeten.. dus na twee weken maak ik een x een zak open.. en dan is hij ook wel snel leeg.. of in een avond :o , of ik eet in een avond een halve zak en dan in de avonden daarna de rest..
okeej,BOEIEND!! |
1 zak per 3 maanden oid:P
Tenzij je pringles ook mee telt... dan 1 zak en 1 bus per 3 maanden:) |
sjit :D
|
Minstens iedere dag een zak. Wel een beetje veel, dat geef ik toe. Maar ja, het is wel lekker.
|
Vrijwel nooit.
|
Ik ben aan het minderen, hooguit een keer per maand. Het is namelijk erg ongezond met al het verzadigde vet.
|
1 zak per week ? is tog niet zo veel,
ik eet nie altijd ligt eraan wat voor chips |
alles wat ik in mn handen krijg.
|
Citaat:
|
zelden... iedere maand ofzo en dan een halve zak of iets minder, ik ben niet zo'n chips-mens...
|
Doordeweeks eet ik zelden chips, heel af en toe zo'n klein zakje doritos op school.
Maar sweekends als mijn vriend er is heb ik altijd wel een zak of 2 in huis. Want ik hou wel heel erg van chips en hij ook. Dus daarom eet ik doordeweeks maar weinig vet, dan kan ik sweekends zonder groot schuldgevoel een zak eten, en dan ook nog delen dus zo veel is het niet. |
bijna nooit
|
heelheel veel te veel.... ik ga niet in detail treden, maar chips is ook zoo lekker...
|
Ah, chips heerlijk! :D
Ik eet zo'n 1 à 1,5 zak per week... vooral in het weekend... Deze week was echt een extreme chipsweek, wat wil je ook, als je op kamp was.. ;) :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |