![]() |
Mijn art
Kben nieuw, effe art showen
Mzzl :D http://www.icezaz.com/devious.jpg http://www.icezaz.com/mental.jpg Nieuwste : http://gallery.yaxay.com/entry.show....33&show=screen |
getsie
|
wow wat vernieuwend, diepzinnig en zorgvuldig gecomposeerd.
|
been there done that
|
1: Het is al te vaak gedaan.
2: Het is te hoekig. 3: Te weinig kleur gebruikt. 4: Het is al te vaan gedaan. 5: Straalt geen sfeer uit. 6: HET IS AL TE VAAK GEDAAN! (argh!) |
ik neem nummer 1,4,5, en 6 over van peperkorrel :)
|
wat is het?
moetje er iets met je eigen fantasie in zien of wat? of komt er een mannetje naast staan die zegt wat wat is? maar idd al vaak gezien hier, niet echt origineel |
dit menneke is 14 jaar, ik zou zeggen hij komt er wel.
|
Ik vind het opzich wel leuk hoor :) keep practicing (y)
|
kijk, ik doe hte je niet na... maar het zegt me verder ook niks...
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel het wel de vraag is in hoeverre dit niet rechtstreeks van particle tutorials is overgenomen. (Zou eerlijk gezegd niet weten of er volledige tutorials van zijn, nooit echt naar gezocht verder. Iemand..?) |
Citaat:
Jullie zijn allemaal 17-21 :x maarja... ik oefen wel wat :) |
|
hmm ik vind die 3e wel koel, best ok gedaan, niet origineel, maarja :)
|
Jah ik ken tuxi ook, hij post daar het lelijke, hij kan veeeeel beter...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
whahaha IZ Ouwe rukker wat doe jij hier nou :P
|
Citaat:
leeftijd heeft daar nix mee te maken. Je kan hoogstens zeggen; Deze persoon begint vroeg met dit soort dingen, kans is groot dat hij over 3 jaar zo goed is dat je zijn werk wel mooi vind. :) |
Citaat:
helemaal mee eens :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hej ben jij een troettolbeer geworde? :p |
Citaat:
|
Ik herken een warm kristal die niet slecht zou staan op het hoesje van een trance-cd. Mag ik vragen waarmee je zulk moois maakt?
|
Citaat:
|
Citaat:
(note: wat ben jij een naar mannetje zo.) |
Citaat:
|
ik vnid de eerste toch wel een leuke compositie hebben
verder houd ik van helemaal niets dat hierop lijkt |
Citaat:
|
Het is gewoon knap dat een jongetje van 14 dit kan! Het heeft alles met leeftijd te maken, want je moet maar net bereid zijn je te verdiepen in zo'n programma. Het feit dat ik het ongeinspireerde zut vind heeft er nu dan ook niks mee te maken, want dat vind ik van jouw werk ook. Neemt niet weg dat het wel knap is dat je het kan. Ik doe het je niet na, en dat zal ook nooit gebeuren (daar prijs ik mezelf om). Dus het is nu nog knapper dat dit mannetje dat kan, want die is 14 en in principe al goed hard op weg hetzelfde te doen wat jij doet, en even goed te worden, als hij er maar tijd aan besteedt.
Ik zou tegen hem willen zeggen; laat je niet tegenhouden door het commentaar van die mensen hier, want je doet het goed en ze kunnen gewoon niet tegen concurrentie, en zeker niet als het van iemand komt die zoveel jonger is. Ga door en beat the bastards! :D |
Hehe bedankt TeethgrindeRRR!!
Btw mijn portofolio www.icezaz.com/iz nog niet echt af maarja... (ik werk bij terminal designs) Ik ga vanacht renderen, voor mij gevoel een hele mooie, ik wou hem al renderen, maar hij duurde te lang, dus dan doe ik het s'avonds wel! :) masjol |
K, ik heb een nieuwe, het is niet wow, maarja!
http://www.icezaz.com/art/nefusion.jpg |
Wel aardig gedaan maar niet echt mijn smaak.
|
Citaat:
|
Ik vind die textjes erdoor heen altijd zo lomp.
"real power must be taken" pff |
Probeer eens iets uit te beelden, dit gaat helemaal nergens over, het is leuk als balkje op je website maar verder is het niets, er zit ook geen emotie in enzo. Maar voor de rest. blijf oefenen (y)
|
mag ik vragen met welk programma jij die megaaaaaaaaa vette dingen maakt?????
toch nie met photoshop of iets dergelijks ofwel? en zojah hoe doe je dat in g*dsnaam :eek: echt wijs |
Ik zie wel iets, maar ik zie niets. ;)
|
Citaat:
|
Mah oude site : www.icezaz.com/td
Was een splash... maarja... Euhm render Lightwave... 2D is met Photoshop... |
Kheb ff op de bovenste pics tis een veel voor komende stijl maar toch ... Ik kan het niet en wil em nog wel effe leren... :S tis vast iets heel simpels Maar jah die pics Teveel het zelfde te weinig uitstralling ... :( maar ik kan het nie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |