![]() |
Rock Am Ring... over geniale line-up gesproken
3 Doors Down
Absolute Beginner Ark, the ASD (Afrob & Samy Deluxe) Audioslave Badly Drawn Boy Bender Blackmail Blood Brothers, the BoySetsFire Cardigans, the Cave In Chevelle Conic Cooper Temple Clause, The Creutzfeld & Jacob Dandy Warhols Danko Jones Deftones Deichkind Die Happy Disturbed Don't try this at home feat. Steve-O Emil Bulls Evanescence Evermore Feeder Flogging Molly Gahan, Dave Glassjaw Hell is for heroes Hellacopters, the Hives, The Inme Instructive Iron Maiden Joachim Deutschland Junior Senior Kool Savas Libertines, the Lifehouse Limp Bizkit Linkin Park Lucky 7 Maná Manson, Marilyn Metallica Moby Molotov Mother Tongue Mudvayne Murder Dolls Nothingface Oleander Patrice Queens Of The Stone Age Rasmus Reamonn Saian Supa Crew Silverchair Sounds, the Stahlhofen Stereophonics Stone Sour Straight Sum 41 Surrogat Tape Taproot Theory of a Deadman Tomte Turin Brakes Underwater C. Vendetta Red Virginia Jetzt Within Temptation Zwan hmmmmz :p 6,7,8 Juni hmz... 99 euro incl parkeer / kampeer plek : \ |
wat een klote bands highlight jij daar zeg!
Inderdaad, echt bagger!! |
saian supa doet me alleen wat, en tis misschien leuk om queens of the stone age,deftones en steve-o te zien, maar daar tel ik geen 99 euro voor neer..
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Chaos: Dat is jouw mening. IMHO zijn Iron Maiden en Metallica toch redelijk geniaal. |
beetje vreemde line-up vind ik het. Vind metallica en vooral iron maiden niet echt in het rijtje passen.
|
Coole lineup.. echt jammer dak daar geen geld voor heb :)..
|
ik vind het wel een aardige lineup
|
Citaat:
|
Ik vind t maar een schijtline-up. In Amerika hebben ze shit beter voor elkaar met Hellfest en dergelijk, maarja da's een stuk kleiner en niet voor top40 nerds ;) :D
|
geniaal mn kontgaatje
|
niet echt veel bijzonders..
|
Citaat:
|
Citaat:
ik haat top40 ;) maar ik heb ze even in vette druk gezet voor degene die top40 WEL leuk vinden en te lui zijn om het te zien :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga er heen
ik ga voor qotsa, audioslave, metallica, silverchair, zwan en iron maiden |
Achja, zeker een aardige line-up, maar totaal geen verrassingen.
|
Citaat:
|
ik ben er ook.
Ik vind het een vrij geniale line up ja |
Citaat:
Carn is het met me eens :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |