![]() |
[gfx] brain damage
http://vulcanus.its.tudelft.nl/~phan...mages/1687.jpg
zonder 't kader [afbeelding, met kader] eh.. ja.. is 't wat? |
Extreem vet en freaky (Y)
|
Erg koel. :)
Ik zou echter het kader en de titel/onderschrift weghalen. Ik vind dat meer voor de zgn. 'trendwhore' 3d werkjes waar automatisch altijd een vage titel aan vast wordt geplakt. Dit werk staat eigenlijk al op zich zelf en heeft niet zon apart kadertje nodig, het leidt in dit geval alleen maar af. Bij bijv. een dergelijk schilderij zou je ook geen kadertje/titel eromheen verwachten, toch? (Of: in ieder geval geen zwart-wit). |
damn echt vet!!! (y) ik denk dattie wel leuk zou zijn als je flink aan de paddo's zit ofzo :D echt vet gedaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Idd, het kader moet weg. Hij is wel erg mooi.
Heb je de gebruikte tekening zelf gemaakt of ergens vandaan geplukt? |
Citaat:
met deze (rare) foto van Tamaar: plaatje (op 'n hogere res.) en zal eens zonder kader uppen. |
ik vind 'm zelf mét kader stiekem leuker. :\ :)
|
vet! :) met kader is hij leuker ja! :)
|
Hmm, misschien komt dat door de scholieren.com kleuren die er achter staan. Die kader was zwart, wat er beter bij paste dan dit gele.
|
ik vind m niet mooi, ik vind de kleuren niet mooi en ik hou niet van die hallucinerende drugsdraaikolken... met t kader is ie wel beter :)
|
Dit vind ik dom
Knip plak werk? Disortje erbij ofzo? |
uhm....als hij wat groter was geweest zouk uhm wle aan mijn muur willen hebben..echt tof gedaan..is tenminste een swat anders dan dat standaard 3d flashy stuff! :D:D
|
Citaat:
|
grappig :)
jammer van die pixelogen...en dat blauwe vind ik ook niet zo mooi, had subtieler gemogen |
Citaat:
kan ik van veel trendwhore ook zeggen: "dit vind ik dom beetje met vertices smijten? framepje erom heen ofzo?" |
Citaat:
|
lekker leip, houk wel van
|
vnid het leuker zonde kader
doet me denken aan fractals ;) wel hip |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |