![]() |
A/U/G-spot
De G-spot kende ik natuurlijk al, maar gisteravond hoorde ik ook over de A-spot en de U-spot. De A-spot zou iets verder liggen dan de G-spot en de U-spot zou een klein gebied zijn rond de clitoris. Hebben mensen hier ervaring mee?
|
[nerdmodus]UAG is een startcodon voor een proteïne op het dna[/nerdmodus]
ontopic nu: nog nooit van gehoord :o |
Citaat:
[nerdmodus]Stopcodon[/nerdmodus] Ontopic: Ik ook niet eerst, maar het was gister op Yorin :D |
Jemig, ik was net blij dat ik G plek een beetje onder controle had. Kunnen we weer op zoek naar de A en de U plek....
|
ik wist wel dat ik op 3 verschillende plekken in mijn geval kon komen maar dat ik t me niet aanpraatte was een ander iets
|
En wat dacht je van de K-plek?
|
He jij hebt ook dat programma gekeken gisterenavond :)
Sextips for girls ofzo heette het toch? Ik voel wel als mijn vriend daar zit, maar welke van de drie het is durf ik niet te zeggen. |
Citaat:
|
jaah ik heb het ook gezien.. pff het orgasme-alfabet...
sorry hoor, maar ik had er nog nooit van gehoord en ik kan niet zeggen dat ik nu weet waar ze zitten.... |
gebruik die staf ervoor :p
|
Citaat:
AUG bedoel je.. Ik heb ook nog een stukje van dat programma gezien gister, maar ik keek net iets te laat dus had ik de uitleg gemist. Maar verder is het toch logisch dat stimulatie in het gebied rond de clitoris effect heeft, waarom noemen ze dat dan weer apart als plek..? |
Nee, geen ervaring mee :) maar ik heb het gisteren ook op tv gezien dus ik wil het weleens gaan proberen ;)
*Is hard bezig met het trainen van de bekken ;)* Zeer leerzaam dat progamma (y) |
De G in G-spot staat voor Grafenberg, een meneer die het bestaan van de G-plek wetenschappelijk ontdekte (vóór hem was-ie alleen in bed ontdekt, nog niet in het laboratorium), waar staan die A en die U dan voor?
|
Ben nog druk met de G-plek :(
Dus nee, nooit van gehoord. |
na ja zo blijf je aan het zoeken, leuk toch :)
|
Citaat:
ow ow sjit. nouja ik herinnerde me het nog maar vaag. moet die cursus nog open doen :o :( |
Citaat:
|
Jah en nu komen er om de haverklap educatieve sexprogramma's op tv, zoals (more) sextips for girls en neuken doe je zo.
Lekker dan, maar nu weten we nog niet wat de a-plek of de u-plek is!! |
Citaat:
de a plek is de endAmol (endemol) plek die wat nieuwe programma's op de tv moest hebben... de u plek is van u bestaat niet bij wijze van... sorry maar ik vind het een beetje onzin al die sexprogramma's op tv...iemand komt met een idee en vervolgens wordt het van 10 kanten uitgemelkt... |
Citaat:
en die u-plek.. Ik heb t nie gezien verder maar volgens mij is de g-spott de enige die echt bestaat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55. |