![]() |
in de trein........
Ben ik de enige of zijn er nog meer mensen die zich ergeren aan mensen die al lezende van de Metro, Spits of wat dan ook de hele treinreis overal aan zitten te pulken en vervolgens gevaartes uit de neus of korstjes van wondjes alle kanten op schieten of het stiekem ergens onder of aan proberen te smeren. En dan te bedenken dat jij de volgende dag ook weer op dat ene plekje kan zitten.
En dan heb ik het nog niet over de mensen die lekker met hun vingers door hun ongewassen met roos bewoonde kapsel zitten te woelen, en dan vervolgens verheerlijkend 1 a 2 minuten aan hun vingers gaan zitten ruiken door zogenaamd kriebel te hebben aan hun bovenlip. Of het nou aan mij ligt of niet, ik vind het vies! :p |
Wat wil je nou zeggen? Kom toch terzake! (n)
|
Ja ligt aan jou
|
Uhm..
1. kantine of slotje? 2. gatver, ik doe dat niet 3. en verder heb ik nooit mensen gezien die dat wel doen, maar ik let dan ook niet op ze |
Citaat:
als dit niet terzake komen is dan weet ik het ook niet meer, misschien voel je je onbewust wel aangesproken :D |
ik probeer die mensen altijd extreem hard te negeren. meestal lukt dat wel.
|
IK zat ook eens tegenover zo'n gast. Ik schrok er echt van gewoon dat dat nog mogelijk was. Zat ie in zijn neus, pakte ie een snotje met twee vingers en gooide ie dat zo met twee vingers vlak voor mijn voeten! LUL!
|
BEETER dit topic!!!! :D :D (y) geniaal!
|
Citaat:
|
doe maar Onzin
|
Gewoon vieze mensen, ja. Daar erger ik me enorm aan. Dan heb je de pech om nét het laatste vrije plekje naast je te hebben en komt er zo'n ENORME vetzak naast je zitten zodat je zelf helemaal in de hoek wordt gedrukt. Gelukkig kun je in ICMs een leuning tussen de stoelen klappen :)
|
Of iemand die tegenover je gaat zitten als je op weg bent van Groningen naar Den Haag en vervolgens de hele tijd zit te bellen http://forum.fok.nl/i/s/nooo.gif. Er zijn dan twee soorten figuren waar ik me dan aan erger:
1 Negers, omdat ze zo idioot hard tegen die telefoon zitten te brullen. 2 BrEeZaH's, echt te kansloos gewoon die gesprekken gaan echt nergens over. |
Citaat:
Wat ik dus echt vies vind in de trein is als je naar buiten wil kijken, maar dat dat niet gaat omdat iemand met zijn vette kop tegen het raam heeft geleund. (n) Disgusting! |
Citaat:
|
Citaat:
No hard feelings! ;) |
Ergert u niet, verwondert u slechts...
|
Citaat:
|
Ik erger me eigenlijk nergens aan. Nouja, alleen maar aan mensen die gaan vertellen dat donkere jongens beter in bed zijn en dat ik het maar eens met een neger moet proberen.
En elke zaterdag gaat er een geestelijke/lichamelijke gehandicapte dezelfde kant op als ik, dus daar zit ik ook aan vast..die vent kan lullen, dat wil je niet weten. Dus eigenlijk wil ik gewoon met rust gelaten worden! |
Citaat:
Negeren of stilletjes uitlachen werkt beter. |
Citaat:
|
Ok. Geniet ervan. :)
|
Och, denk er de volgende keer dan ook bij na voordat je een leuning van een openbaar gebouw gebruikt, hoeveel mensen en wat voor mensen voor jou gebruik maakten van die leuning....
|
Citaat:
Tis misschien heel ziekelijk maar ik raak die dingen al nooit aan, tenzij het nodig is. Zou je zeggen dat ik last heb van smetvrees maar het tegengestelde is waar. Zonder vomeerneigingen (lees braakneigingen) kan ik kots, poep, pis met gemak opruimen. Heb het alleen met dat soort dingen en van me mammie i guess. |
zozozo drie benamingen voor overgeven in 1 topic en nog wel per ongeluk (y) :D
|
dus we hebben:
vomeren braken kotsen overgeven en: brokken nekken plaggen |
Citaat:
hehe :p |
Citaat:
alsof ze het er om doen gewoon... (n) |
Citaat:
Dat is ook naar :) |
Wat moet je dan in de trein doen? Met je armen over mekaar zitten?
|
Citaat:
|
ik vind het altijd vies als mensen gaan rukken als ze naast je zitten
|
je moet niet te veel aan zulke dingen denken daar krijg je smetvrees van! :rolleyes: tis wel vreselijk vies goor en ranzig!
getverrr...je kan er ook gewoon wat van zeggen... |
het boeit me geen flikker :p
|
Je moet toch wàt in de trein!!!
|
Citaat:
|
ik slaap in de trein...
(of iig in de metro, die dagelijke rit van de Bijlmer naar t centrum *zucht*) |
|
daar erger ik me helemaal niet aan, daar kan ik alleen maar lol om hebben:) heerlijke typetjes zijn dat:)
|
Ik zou er wat van zeggen als ik jou was...
|
Daarom blijf ik altijd staan in metro, tram, bus en trein ..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kotsen in de trein is pas stoer!
|
ja das metal!
|
p00pen in de trein en dan het deurtje open laten staan, dat is vunzig, maar ook wel lekker in de spits, dan creer je lekker wat ruimte voor jezelf
|
een mens moet toch wat voor zn personal space
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het juist leuk om te zien hoe sneaky mensen in hun neus zitten, dan heb ik echt de neiging om te zeggen;'Ach man, stop die vinger er gewoon in joh, ik zie je toch :)' Maar 't maakt me echt niets uit eigenlijk, neus peuteren doet vrijwel iedereen dus tja, van mij mogen ze hoor... ik kijk wel gewoon m'n boek in ofzo...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |