![]() |
Wiskunde Examen hulp
Problemen met wiskunde bij het Eindexamen?
Stuur even een mailtje met een duidelijk omschreven vraag. Vervolgens zal ik eens kijken hoe ik je hier bij helpen kan. Momenteel ben ik een examencursus Wiskunde B1,2 aan het schrijven en ben ik geinteresseerd om te weten met welke onderwerpen jullie problemen hebben. Mogelijk is je huidige boek niet zo duidelijk :confused: dus vermeld ook even welke methode je op school gebruikt. Verder is van belang om even aan te geven welke grafische rekenmachine je gebruikt. Het is heel frustrerend als je een TI-83 hebt en je een HP39G antwoord terugkrijgt. Ik ben in het bezit van alle goedgekeurde machines: (HP38G/HP39G/EL-9600/EL-9650/EL-9900/TI-82/TI-83/TI-83plusSE/cfx-9850GBplus ) :) Aangezien er grote verschillen zijn tussen de machines is het handig om dit te vermelden (bijv. de HP38G/39G kan symbolisch differentieren, of de EL-9650 kan een breuk als een echte breuk weergeven, de TI83 kan een lijst een naam geven, de cfx-9850 kan grafieken verschillende kleuren geven, etc ) Onzinnige verzoeken worden niet beantwoord. Joost |
Momenteel ben ik niet zoveel meer op het forum om vragen te beantwoorden, vanwege het grote aantal mailtjes dat ik krijg toegezonden.
Graag een duidelijke omschrijving van je probleem. Vermeld welk type GR Vermeld tevens Havo of vwo en Wis a of b :) Joost jwxs@iisa.nl |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |